Timex for Iron Maiden 1986 Tribute

Het beste album is toch het debuut.

En de mooiste hoes is Powerslave.

6 likes

Ja, die en Killers zijn voor mij favoriet.
Heeft ook te maken met het feit dat ik in tegenstelling tot veel anderen Paul Di’Anno een betere zanger vind/ vond dan Bruce.
Ik verzamel ook alles qua vinyl van de periode met Di’Anno als zanger en heb van die albums, singles en EP’s ook vele varianten persingen. ( ik heb bv Killers 20x in allerlei verschillende persingen… :crazy_face:

6 likes

Eens.

2 likes

:grin::grin:deze poster hing er naast.

Plus phantom of the opera teo minutes to midnight en nog een oaar die ik niet zo herinner.:slightly_smiling_face:

Purgatory?
Run To The Hills?

1 like

Ook één van de mooiste Maiden nummers vind ik !

The rime of the ancient mariner was live erg goed.

Maar on topic. Horloge is out of stock inderdaad

1 like