Timex for Iron Maiden 1986 Tribute

Timex for Iron Maiden 1986 Tribute

De nieuwe 1986 Tribute van Timex is gebaseerd op een zeldzaam Iron Maiden Fan Club-horloge uit 1986.
Het origineel is moeilijk te vinden en in goede staat leggen hardcore fans en vintage horlogeverzamelaars er behoorlijke bedragen voor neer.
Timex blaast dat model nu nieuw leven in met een flinke dosis neon, nostalgie en een Cyborg Eddie die van kleur verandert.



Iron_Maiden_-_Somewhere_in_Time

Altijd gaaf gevonden die tekeningen gemaakt door Derek Riggs

Meer hier

39 likes

Aah lollig. Mascotte Eddie hebben ze wel bijzonder weggezet zo. Zou het zelf niet kopen, maarnatuurlijk wel tof wanneer je die-hard fan bent

Ik heb ook nog best wat cdtjes met Eddie staan

23 likes

Mooie verzameling :blush:

1 like

Mijn dochter zou er hebberig van worden :wink:

Zelf liep ik ook in de T-shirts, back in the day :sunglasses:

3 likes

Leuk.
Ga ik voor mijn zwager kopen.

En somewhere in time is een beetje het hoogtepunt van die knakkers.

2 likes

Als er nou die Eddie van Aces High op zou staan kocht ik hem onmiddellijk.

Aces_High_(Iron_Maiden_single_-_cover_art)

15 likes

Èèn van de mooiste covers inderdaad :+1:t2:

2 likes

Tijd op 6.66 uur

Zes minuten te kort helaas in een uur :rofl:

2 likes

Heel gaaf! Als fan van het eerste uur spreekt mij dit zeer aan :metal:t2:

3 likes

Geweldig. Als groot Iron Maiden fan kan ik dit ook wel waarderen.

3 likes

Dit soort jeugdsentiment is onmogelijk te weerstaan. Je wordt bedankt :stuck_out_tongue_winking_eye:.

(besteld dus).

5 likes

Heb niet zoveel met iron maiden.

3 likes

Trek het je niet teveel aan Ruud, we kunnen niet allemaal een goede muzieksmaak hebben.

14 likes

Haha, daar doen we het voor :innocent:

1 like

Leuk , zo’n Iron Maiden horloge maar zou 'm zelf niet snel kopen.

Voor mij de mooiste Iron Maiden hoes en tevens het beste album :

9 likes

Deze middag reeds besteld, pre-order stopt binnen een klein uur.
Voor die prijs, als fan laat je dat niet liggen.

\m/ - _ - \m/

2 likes

Gaaaaaaaaaf! Hier ook een oud Maiden fan! Zou het niet snel dragen maar leuk voor de heb!

1 like

Die gasten hadden toch een trein666, ed force one of zoiets die nu staat op te drogen in de Nevada woestijn?

Die 747 staat trouwens te koop voor een zacht prijstje.

Hier wat pics van het web in beter times.

Met de tafelberg op de achtergrond na hun maiden tour book of souls :wink:

4 likes

Ugh, ik merk het weer veel te laat. Out of stock :frowning:

1 like

Deze hing 40 jaar geleden op mijn slaapkamermuur samen met nog een paar andere.
Ik heb ze nog steeds ergens in een koker liggen.

3 likes