27 likes
Gaaf zeg…en dat horloge ook.
Alhoewel je het verkeerde horloge om hebt gehange : Timex for Iron Maiden 1986 Tribute
Veel plezier vanavond
2 likes
16 likes
Oud Monstertje, via eBay lang geleden gekocht in Moskou(!) en de secondenwijzer van een Baby Monster gewisseld en wat met Revell verf gemodificeerd. Is ook nog een Made in Japan model.
10 likes
Mijn eerste Pagani Design ooit. Automaatje, alweer oud. Er is eigenlijk weinig op aan te merken, behalve op de bezel. Eén keer hoesten en het gaat er vandoor.
8 likes
NA? Wow heftig hoor! Bevalt hij?
34 likes
Ik ben een fan van met de hand opwinden. Maar een Nederlands merk? Geef eens een hint?
1 like
Lekker en have fun!
2 likes
@Brunmontagne Ambassador HFLE 26, als deze volgende week genoeg inschrijvingen krijgt, doe je mee?
4 likes
















