Wat dragen wij vandaag CXXXI


27 likes

7 likes

15 likes

33 likes


Eerst een biertje en dan op naar Iron Maiden😀

26 likes

Gaaf zeg…en dat horloge ook.
Alhoewel je het verkeerde horloge om hebt gehange : Timex for Iron Maiden 1986 Tribute

Veel plezier vanavond

2 likes


17 likes

Vandaag weer de kamasu . Ik merk echt dat ik deze graag draag , zelfs op zijn originele band.

16 likes

Oud Monstertje, via eBay lang geleden gekocht in Moskou(!) en de secondenwijzer van een Baby Monster gewisseld en wat met Revell verf gemodificeerd. Is ook nog een Made in Japan model.

10 likes

8 likes

23 likes

26 likes

Mijn eerste Pagani Design ooit. Automaatje, alweer oud. Er is eigenlijk weinig op aan te merken, behalve op de bezel. Eén keer hoesten en het gaat er vandoor.

8 likes

NA? Wow heftig hoor! Bevalt hij?

Misschien eind van het jaar nog een handwindertje er bij, wel van een ander Nederlands merk😀.

34 likes

Ik ben een fan van met de hand opwinden. Maar een Nederlands merk? Geef eens een hint?

1 like

wellicht

16 likes

Lekker en have fun!

2 likes

@Brunmontagne Ambassador HFLE 26, als deze volgende week genoeg inschrijvingen krijgt, doe je mee?

4 likes

23 likes