Leuk! Welk type is dit?
Q Timex uit Taiwan (1979) van ex-Kelton medewerker uit Frankrijk. Met Jumping Minute. Klik - 60 sec. wachten - Klik. Heerlijk.
Oke, dank voor de info. Mogelijke red flag dus bij aanbod op Vinted voor mij.
Lekker handig van Timex voor mij als leek ![]()
Verschilt wellicht per land
Kan al zie ik er twee op Vinted in Duitsland/Duitstalig, een rechthoekig de ander vierkant. Ach ik heb geen haast, eerst maar eens een CWC G10 kopen en geen snackjes tussendoor aanschaffen.
Kan nog anders.
Mijn goudkleurige Timex Marlin 34mm zat ik een klein kartonnen doosje met een plastic standaardje.
Timex E Line TW2Y07400
Ik zie net dat er een Miyota 8215 inzit. Hoop dat er nog wat meer kleuren beschikbaar komen.
Nu in vier kleuren
Welke kleur kijk jij naar uit?
Erg elegant!
Thanks!
Na lange tijd niets meer gekocht te hebben omwille van m’n Garmin had ik toch wel stiekem een bescheiden grail op mijn lijst: de Timex Marlin Snoopy❤️Woodstock. Ik was te laat met deze nieuw te kopen bij de release. Vorige week tegengekomen op vinted en geluk gehad. Topmodel in prima staat. Hier is hij:
Ik ben er uiteraard erg blij mee. Grts, C.
Ik heb twee Marlin horloges, allebei kwamen ze in een vierkante doos. Denk dat je niet te veel kan afleiden van alleen de doos waarin ie verkocht wordt.
Op Zalando zijn ze vaak met korting te koop. De 34mm met zilverkleurige plaat is daar nu €160
Ja ik zag er een aantal, maar Vinted dus altijd extra op mijn hoede. De doos zegt dus niks, was bij mij een beetje naar analogie van de neppe PRX’en en hun doos. Ik dacht altijd dat de Marlin in een langwerpig doosje kwam, maar dat is dus blijkbaar niet zo. Voor nu sowieso geen Marlin. Ben een hele andere kant op aan het denken namelijk, leve de hobby😅
Prachtige snoopy!!!
Ik vind deze Marlin Jet echt het mooiste horloge dat ik in maanden gezien heb eigenlijk. Dat domed glas ![]()
. Gaat op het verlanglijstje hoor