Timex only

De laatste tijd zie ik wat Timexen voorbij komen en dacht is er geen ‘Timex only’. Ik kon deze niet vinden dus bij deze…
Ben benieuwd wat er boven komt drijven, ik ben de laatste tijd toch een paar mooie exemplaren tegengekomen in ‘Wat draag je vandaag’

Heb er zelf ook een aantal nieuw en vintage…
toch een leuk merk al moet je ze niet op je nachtkastje leggen(tikken hard):joy:







Deze heeft het jammer genoeg niet gered😓

28 likes

Dit is mn enige Timex. Helaas werkt hij niet goed. :pensive:

10 likes

Jammer😓…wel een gave smoel🖒☺

2 likes

In de toekomst deze eens toevoegen. Uiterst betaalbaar en heb nog geen gmt in de collectie.

7 likes

Gave modellen zijn dat🖒☺

2 likes

Hey Nils, leuk topic! :+1:

Je gelooft het niet… maar ik heb geen enkele Timex in mijn collectie. :grin:

In mijn jeugd heb ik er verschillende gehad en kort geleden viste ik op het forum net achter het net bij een NOS Timex diver…

Dus ik ga even op zoek naar een leuke Timex en dan post ik hem hier alsnog. :wink: :relaxed:

3 likes

@domega Misschien nog wat aan Timex in the huis?:blush:

3 likes

Hij zal er vast wel een heel stelletje hebben… :smiley:

2 likes

Hahaha…leuk en die ene ‘nieuwe Timex’ vintage style misschien nog🖒😊

2 likes

Je hebt het goed onthouden… die wil ik graag hebben! Maar hij is nergens te vinden…:tired_face:

2 likes

Ja digitaal in ieder geval wel wat…Timex vintage is ook niet zoveel te vinden i.i.g…pas op ‘Wat draag je vandaag’ een aantal NOS vintage Timex gezien die iemand had gekocht op die markt ergens in het land.Weet alleen zijn HF naam niet meer …scudo of siedo🤔

3 likes

De Timex Weekender was mijn allereeste horloge.
Leuk ding maar man wat tikt dat ding luid.

3 likes

Ja die tikken flink😁…Wat ik erg leuk vind aan Timex is de Indiglo…zoals bij deze die echt blauw is dan het groene/blauwe meestal

3 likes

Mijn eerste vintage klokje, een Timex Marlin uit 1979 :sunglasses: Still going strong

16 likes

Oei…dat is een mooie man🖒☺

Great Britan zie ik nu…wel eens gelezen dat ze in verschillende landen gemaakt werden🖒

4 likes

In de goeie ouwe tijd werden ze volgens mij nog allemaal in Great Britan gemaakt.

3 likes

Nils je gaat helemaal lekker met dit topic. Mijn support heb je in elk geval!

6 likes

Ja maar ook andere dacht ik…tijdens zoeken al eens ‘Germany’ tegengekomen🤔

2 likes

Wow☺…dat is denk al een hele oude?

En ook ‘Great Britan’ en ook nog een nummer…

1 like

60-70’er is mijn indruk, was nooit echt met data bezig. In elk geval ietsje ouder dan deze denk ik…

3 likes