Timex only

Lekker vette oude automaat, helaas niet goed werkend deze

5 likes

Links is volgens mij ‘Ironman’ een populair digitaal horloge van Timex…

Ah die is ook vet hoor! Kwam net zulke tegen op ebay en MP…die zijn cool😎

Niet van mij hoor Nils :innocent: Timex is mijn enige echte topmerk. Hoewel - deze hier heb ik ooit eens verkocht (maar ik ben dan ook niet zo op goudkleur)…

5 likes

Jaja…enige topmerk​:joy:…En die 44 andere dat zijn maar B merken​:joy::joy::joy:

Uit ongeveer 2010 dus digitalvintage zeg maar. Zag net wel een nadeeltje…"Does this watch count laps in the pool?"
1 answer
This watch does count laps in the pool.
:sob:

1 like

Is toch goed​:lying_face:?..Hij telt het aantal rondjes wat je hebt gezwomnen toch?:joy::joy::joy:

1 like

Jij durft het tenminste te zeggen Nils. Goed beschouwd zijn al die Solex, Slomega, Longjeans, InWC enz horloges allemaal wijzerplaatmerkjes. De volgende keer dat ik naar de maan ga neem ik een Timex mee, dan lullen ze wel anders…

1 like

Nee man ik trek alleen maar baantjes heen en weer :innocent:

1 like

Hahahah…ja neem ik een Casio mee ofzo😂…ach ja die dure merken…vind soms er wat leuks bij zitten maar voor dat geld vind ik het een beetje te…en dan moet ik gaan sparen terwijl er zoveel leuks is.

1 like

Whoaaa Intelligent Quartz - hoe vind je deze Nils???
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81d4-fVhNLL.UY445.jpg

2 likes

Ja…ben niet zo intelligent🖒😂

Ik heb verschillende van die gehad…moet je echt bijna een cursus voor volgen😂…maar snel teruggestuurd☺

Aan de andere kant zien ze er wel gaaf uit…ik ben ook een smoelenman🖒😉

1 like
4 likes

5 likes

Heb er ook een paar …

15 likes

WOW😍…brute collectie🖒

2 likes

Fantastisch! :heart_eyes:

2 likes

Bij de 2e foto met die veel gouden Timexen aan de voorzijde, aan de achterkant staan veel soortje van duikers…heb je daar wat meer close-up foto’s van?🖒

Laat maar…heb ze zelf uitvergroot…daar zitten hele vette tussen🖒😍

1 like

Kijk nu komen de bijzondere stukken ook uit de kast, dat was een goeie zet van @Slin dus!

2 likes

Ja ik dacht dat het topic al echt bestond…maar na zoeken niet gevonden dus ja topicje aanmaken😁
@domega is er trouwens een ‘Certina only’?

edit: Certina only bestaat al​:wink::blush:

1 like