Hebben jullie de laatste nieuwe aanvulling op de Atelier lijn al gezien?
Een chronograaf, verkrijgbaar als automaat en als quartz, respectievelijk 2200eu en 700eu
Hebben jullie de laatste nieuwe aanvulling op de Atelier lijn al gezien?
Een chronograaf, verkrijgbaar als automaat en als quartz, respectievelijk 2200eu en 700eu
Mooi ding, maar wel serieuze prijzen. Als je dat wegzet tegen bijvoorbeeld een Longines Hydroconquest, denk ik dat merkbeleving toch een grote rol speelt voor mensen.
Ben het volkomen eens met je, dat spreekt de hele Timex Atelier lijn tegen. Ze hebben ook een geweldig mooie duiker maar die kost 1000eu en in die prijsklasse boks je inderdaad tegen merknamen op die meer gewicht dragen
Ik vind deze heel cool, maar die prijs ![]()
Precies dat ja…
Klopt, met uitzondering van die crownguards! Die hadden toch een stuk eleganter moeten zijn vind ik.
Mijn duurste Timex was €300 en dat is de Expedition North ook echt wel waard, maar om meer uit te geven aan een Timex is voor mij toch een te hoge drempel
geweldig dit! Ik keek net naar die foto en dacht precies hetzelfde ![]()
Wederom ben ik met je eens. Ik heb die zelf ook gehad, het uurwerk kraste me alleen te erg om hem te houden. Echt jammer want ik vond hem verder geweldig, sindsdien nog geen andere fieldwatch gevonden die me net zo bevalt als deze
Veel voor weinig, zo’n Marlin
.
Deze verdient een makeover! Dat is het wel waard. Want ik vind het er nu echt niet uitzien.
Ja, klopt, maar mooier dan dit kreeg ik het glaasje niet.
Mooi ![]()