Timex only

Nee, had er nog nooit van gehoord. Vooral de uitstraling sprak me aan… maar heb al wel gelezen dat het een onderdeel van timex is/was.

Tof. Leuk die band met de dial. Past goed bij elkaar!

1 like

Het was de merknaam waaronder Timex haar horloges in Frankrijk uitbracht. Zelfde modellen. Andere naam :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Leuk om te weten ! Bedankt voor je reactie. Ik ben blij met de aanwinst… echter heeft het uurwerk nog wel wat aandacht nodig… kan het uurwerk maar een paar slagen opwinden en daardoor is de gang reserve ook niet erg lang.

3 likes

Harborside, goldglacier🤔

:snowman::banana::peanuts::balloon::building_construction:️:building_construction:️:building_construction:️:hospital::tokyo_tower::statue_of_liberty::factory::fountain::fountain::fountain::fountain::rocket::flying_saucer::bellhop_bell:️:flight_departure::station::steam_locomotive::shinto_shrine:️:mosque::bank::beach_umbrella:️:tennis::boxing_glove::boxing_glove::boxing_glove::boxing_glove::boxing_glove::clubs:️:clubs:️:clubs:️:clubs:️:clubs:️:clubs:️:clubs:️:clubs:️:clubs:️:clubs:️:video_game::musical_note::musical_score::notes::studio_microphone:️:bulb::bulb::bulb::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::triangular_ruler::scissors:️:microscope:🧬🧬🧬:moyai::moyai:

Trio Telephone Dials

5 likes

Plastics, gesloten glazuurband, op de rec. 🧭

Laatste aanwinst

10 likes

Ik heb hem in het zwart-wit :slight_smile:

6 likes

Die heb ik ook

1 like
1 like

Al weer ééntje :yum: Wordt echt tijd voor een Timex rally racing only topic

8 likes

50% korting.

op een paar modellen :frowning:


Nu ook met witte wijzerplaat en 10 % korting.https://ocarat.com/montre-q-timex-reissue-bleurouge-tw2u61200-timex-59616.html

Voor de vintage Timex liefhebbers. Heb de Timex sectie van mijn website weer bijgewerkt. Kijk op www.arteepee.nl voor leuke en nuttige info :grinning:.

3 likes

Ruim 40 jaar

3 likes

Ik mag me hier vanaf vandaag ook melden!


6 likes