Timex only

En besteld! :grin::ok_hand:t2:

Zal ongetwijfeld overpriced and overhyped zijn, maar dat is deze hele hobby. Ik ben er blij mee.
Plaats wel wat foto’s als ik hem binnen heb.

3 likes

saffierglaasje er in en ik had em besteld, heel mooi uitgevoerd maar te duur voor wat het is imo.

De nieuwe Timex X Hodinkee.


Erg blij mee :grin:

12 likes

Mijn eerste Timex.

Re-issue van de 70s Q Timex. Een zwart/rode bezel (bijnaam Coke?) en zwarte wijzerplaat. De originele ‘geweefde’ stalen band is best ok. Referentie TW2U834007U. Kastdiameter van 40mm en lugs van 18mm. Miyota 8205 automaat (handopwinding, geen hacking).

Ben er heel content mee.

8 likes

Mijn zoveelste Timex. Dit keer uit 1976 met hexagon case.

6 likes

5 likes

Timex Navi Harbor 38mm

6 likes

3 likes

7 likes

Timex Archive Navi Harbor

7 likes

Heeft iemand hier de Marlin California dial handwinder?
Zeer benieuwd naar als klein dressertje.

1 like


Nieuw met label op eBay.

3 likes

Die heb ik dus als Kelton

6 likes

8 likes

NA- Q Timex met een blauwe plaat

13 likes

@Seamaster95 hier ook binnen.

De Q’s zijn een re-issue van de zeventiger-jaren Q Timexen. Twee jaar geleden in 38mm uitgebracht, vorig jaar zijn er ook vier (eigenlijk voor dames) modellen in 36mm uitgebracht. Past ook prima op mijn 20cm pols. Helemaal uitgevoerd in RVS, blauwe dial en een bi-directionele KLIKLOZE bezel.

Referentie in UK/US is TW2U95500 en in Japan de TW2V18300. Ik heb blijkbaar de Japanse versie ontvangen. Dat Hattori Seiko PC33 Quartz uurwerk is prima met een irritante eigenschap: een quickset op de datum maar NIET op de dag. Een kleine IQ-test om de tijd, dag en datum correct in te stellen dus.

Afmetingen zijn: kastdiameter van 36mm, kastdikte van 12mm en lugbreedte van 16mm. Op de originele ‘geweven’ Timex RVS band.

10 likes

Leuk ding, de maat van 36mm kan inderdaad prima :+1:

1 like

Thx Gup, vond het zelf ook best ok na 1 dag.

1 like

Dan vind ik de 36mm net nog wat leuker dan de 38mm denk ik :slight_smile: Leuk klokje!

1 like

Ook hier is de Timex binnen.
Het bandje is een ontzettende haren trekker…niet mijn ding.

Het bandje is staat wel erg mooi maar ik vind het niet fijn. Dus heb wat anders erop gezet.

Dit zit opzich al een heel stuk beter… heb als nog een ander bandje besteld wat ik toevallig op IG voorbij zag komen, plaatje van IG hoe het er dus daadwerkelijk er uit komt te zien :

Zo komt die er uit te zien.

4 likes