Mijn lanco timex.
Yepppppp.
Dat is zo’n ‘helaas’ voor veel in mijn tics🤐,
Horloges, audio, fietsen, vulpennen…
Ja dit doet wel even pijn. Maar ja bijna niemand wilde dit. De horloges zelf heb ik niets voor betaald. Geen idee wat een geserviced perfect lopende zou kosten.
Auw
Poeeeeehee. Da’s geld… Maar ik hoop dat je er weer snel over heen bent Plezier is gelukkig niet altijd in geld uitgedrukt, behalve voor een paar flipperaars
En ik ga vandaag weer eens zo’n ‘waardeloze’ quartz chronograaf in reparatie geven, dus…
Getijden,temperatuur en kompas. Nu nog een rugzak, surfboard en 50 kg lichter dan gebruik ik de horloge ten volste…
Was nog een heel ding. De Timex. Ik wist dat batterij leeg was.
Dus aan de slag.
Gister batterij wissel gedaan. Deksel eraf ging prima. Maar erop met geen mogelijkheid. Ik doe dit al een aantal jaren maar dit is de eerste keer dat ik hulp heb ingeroepen van horlogemaker. Die gaf het ook op. uiteindelijk met een vijltje voorzichtig iets ruimte gemaakt aan onderkant van de rand van achterdeksel. Wat siliconen spray en deksel uurtje in de vriezer. Pakking verwijderd. En tijdens het persen een klein venijnig tikje aan de zijkant van de caseback gegeven. Eindelijk kwam de verlossende klik. maar niet zonder slag of stoot
Vandaag op de kop getikt een timex van ergens jaren 50/60 zit een hb 115 in.
Heeft tlc nodig maar hij loopt.
Build to last
En nu je kast persstuk vervangen?
Herkenbaar
Op die manier heb ik ooit een horloge gesloopt omdat de pers door schoot nadat de matrijs brak waarbij de achterdeksel hol is gedrukt en het uurwerk in tweeën heeft geslagen
Als je bij Timex.eu besteld, dan wordt het horloge opgezonden vanuit Amsterdam geloof ik
Ik heb eind verleden jaar bij Timex een horloge besteld, ik was op zoek naar een beater, in het zwart, met zilveren markers, dus ik zag in de Sale sectie bij Timex een leuk horloge, samen met de 15% introductiekorting en gratis verzending was het ongeveer 50% van de NP, dus een no brainer dacht ik.
Ontving het horloge een weekje later, ding had goudkleuringe markers en wijzers, ik haat goud, dus retour gezonden en geld terug. Maar zeg nou zelf, als je naar hun foto’s kijkt lijken het toch zilveren markers en wijzers.
Ik ben wel te vinden voor die Giorgio Galli S138 automaat. Maar hou het voorlopig in beraad.
S138
Timex Q is ook verkrijgbaar met een rubberen band! Die band zou ik er graag bij willen hebben. Wat vinden jullie hier van?
- Hebben dat rubber!
- Laat maar op staal…
0 stemmers
Timex Marlin in de aanbieding bij zalando lounge👋