Ik vind mijn horloge best wel mooier dan mijn pols en das egt waar
Tropicalized?
Leuke nieuwe Timex release:
Mocht er hier nog iemand van z’n Marlin afwillen
Timex heeft de Timex North Tide gereleased. Handig voor in de bossen Enzo. Ik vind hem wel tof! Wat vinden jullie?
Oost - west thuis best. Bijzonder
Timex moet ik zeggen.
Mijn eerste Timex. Overgenomen op het HF. Het moest zo zijn. Ik ben vaak met mijn oudjes in het bruine deel te vinden, dus een zwak voor vintage is er zeker.
Ik ben al gevallen voor de reissue van Oris (sixty five), van Yema, de heruitgave van de Certina DS2 staat ook op mijn lijstje en met een scheef oog hield ik de reissues van Timex ook al in de gaten.
In het blauwe deel van HF werd deze 1972 aangeboden. Lekker funky met dat goud en rood. De kast lijkt op de DS2 en zelfs de band ziet en voelt als vintage, meteen een klik. Ben er erg blij mee, wat een gave klok is dit.
Het vult niet het gat in van het verlangen naar een DS2, dat is een icoon opzichzelf, de timex is gewoon een nieuwe dimensie. Toppertje
(En weer een draadje om te volgen)
Morgen even een betere foto, niet in kunstlicht.
Het origineel en de advertentie, van de Timex model 62 uit 1972… ook lekker zeg!
Hele interessante techniek in die tijd, een quartz horloge met een balanswiel regeling. Zeer weinig bedrijven produceerden een horloge met Quartz Controlled Balance Wheel Movement. In de mijne zit tegenwoordig een chinees uurwerk… kwalitatief ook goed maar niets van de “USA-roots” meer te vinden daar. .
Echt super mooi
Beloofd is Beloofd. Hier de foto’s.
Het goud en rood van de timex laten zich mooi accentueren in een donkere achtergrond.
Nee hoor de kast lijkt niet op de DS-2. Dit is de Remake en lijkt sprekend op de originele versie.
Maar volgens mij geen overeenkomst met deze…
Maar hij is wel super gaaf
Yep, geen comments hier.
Lekker hoor de DS2
Zelden zo’n mooi foto/kleuren gezien. Serieus!