Timex only

Bezorging van vinted…

6 likes

10 likes

Ik vroeg me datzelfde af over de M79 ‘brown’.

Zit daar met een schuin oog naar te kijken en ben vooral benieuwd naar ‘real life’ fotos. Heb zelf de Q rootbeer overigens ook nog niet in het ‘eggie’ gezien.

4 likes

11 likes

Toch wel een upgrade tov de Q Reissue


13 likes

Eergisteren de trekker overgehaald, gisteravond binnen gekomen. Onwijs blij mee, wat een leuk horloge!

12 likes

Met plezier vanmorgen weer omgedaan. Aangeschaft bij @RaMes, zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb de Q Reissue ook gehad maar dit is toch wel weer een stapje hogerop. Swiss quartz uurwerk dat geluidloos en exact op de indices tikt, gesigneerde kroon, veel betere stalen band (geen hairpuller), chromen secondenwijzer en opgelegde chroomomrande indices. Echt heel leuk klokje voor het geld!

10 likes

Ik kwam deze gisteren tegen in een doos op zolder. Automaat met wrist-o-flex band van Speidel. Tientallen jaren geleden gekocht op een carbootsale in Engeland. Zou door de echtgenoot van de verkoopster, die horlogemaker zou zijn, gereviseerd zijn. Heeft echter nooit betrouwbaar gelopen. Hij kan opeens stil staan. Ik begreep dat horlogemakers een hekel hebben aan de ongesteende uurwerkjes. Ik denk hem daarom maar zelf als oefenmateriaal te gaan gebruiken.

4 likes

Timexman punt nl heeft mijn oude Marlin weer prima lopend gekregen voor een heel acceptabele prijs. Misschien een idee voor deze leuke vintage?

2 likes

Ik zal eens gaan informeren, dank voor de tip!

1 like

Misschien is de vraag al eens langs gekomen ( niet kunnen vinden btw) maar is er al iemand die een saffier glaasje in zn gmt q reissue geplaatst heeft? Of iemand weet die dit kan? Vindt hem zo tof dat ik het plexi glas wel voor een mineraal glaasje wil laten vervangen ivm de vegen krassen die er best snel opkomen.

Goeie vraag.

Heb onderstaande horloge al een paar keer bijna verkocht. Toch erg blij dat ik het niet gedaan heb. Blijft een leuke Timex. Zat ook te dubben of het mogelijk was er een saffier in te plaatsen.

6 likes

Niet verkopen! Timex is gewoon erg leuk en veel horloge voor je geld.

1 like

:grin: helemaal mee eens

1 like

Dat is gewoon zo waar!

8 likes

Gewoon via https://www.horlogeglas.nl/
Gaat prima. Wel aangeven welk saffier glas je wilt natuurlijk (vlak, coating anti reflectie). Heb ik ook met mijn Mako 2 gedaan.

1 like

Deze week een paar Timex Peanuts op de kop weten te tikken. Ik vind ze zo grappig naast al dat automatisch geweld wat ik op het forum voorbij zie komen. Is mijn goedkoopste horloge en heb erg veel plezier aan. Het kind in mij is weer naar boven gehaald​:joy::joy::joy::joy:

5 likes

Die maken gewoon leuke en grappige horloges met een bepaalde x factor. :+1:

vandaag maar weer eens de GMT PVD…

4 likes

Dankjewel voor de tip!

1 like