Timex only

6 likes

Timex is een leuk merk :grin:

6 likes

Erg leuk merk! Deze verdient wel een scherpere foto :grin:

1 like

:rofl: Je hebt gelijk

1 like

10 likes

3 likes

3 likes

Vandaag de pers introductie van de timex s2. Inderdaad Swiss Made zoals giorgio galli me al eerder vertelde. Ben benieuwd!

5 likes

Zijn er inmiddels al foto’s en specs van de S2?

Nee, nog niks gezien. Heb Giorgio Galli ook nog even gevraagd, maar die hult zich nog in stilzwijgen. Hij had me eerder wel al gemeld dat er een S2 Swiss Made aankwam. Dat klopte dus.

2 likes

We wachten nog ….

Ik heb geen close contact met Giorgio hoor, maar hij was wel heel spontaan toen ik op linkedin een paar maanden gelden contact maakte omdat ik een Timex S1 had gekocht. Hij noemde toen zelf dat de S2 eraan zat te komen Swiss Made. Maar ik denk dat hier gewoon strakke data gelden voor het vrijgeven van info.

2 likes

Spannend hoor. Timex is goed bezig met leuke nieuwe originele modellen voor een schappelijke prijs.

Maar beter iets posten als het echt uit is, dan zien we tenminste een echt nieuw horloge i.p.v. iets wat we misschien morgen te zien krijgen, of overmorgen, of…

2 likes

Moeten we het maar even doen met de Timexen die we al in bezit hebben :grin:

3 likes

Niet verkeerd om daar naar te moeten kijken! Ik ga m steeds leuker vinden.

2 likes

Ik ben er erg content mee Folkert. California dial moet je aantrekkelijk vinden en dat doe ik :grin:

2 likes

Als het goed is zijn er ondertussen, na Vaderdag, minimaal drie Waterbury’s in deze uitvoering op HF aanwezig

8 likes

Hele mooie overzicht van timex horloges vanaf 1945

Super compleet ook onderhoud etc

2 likes

Wat een fantastisch overzicht. Dank voor het delen. Hoeveel Timexen heb jij in de collectie @BroederBill?

Maar een stuk of 12, maar omdat ik er nu zoveel zie… Kwijl

1 like