Als iemand ooit iets aan zijn timex wil doen ga dan naar deze groep. Wordt er lid van dan kun je een schat vinden aan timex technische schema’s en gebruiksaanwijzingen
Ga naar bestanden
Als iemand ooit iets aan zijn timex wil doen ga dan naar deze groep. Wordt er lid van dan kun je een schat vinden aan timex technische schema’s en gebruiksaanwijzingen
Ik heb deze Timex Q 1978 Reissue ziet er toch anders uit…
Met bandje va Ko erop zat flutbandje op inderdaad…
Wel jammer dat je hem nu al op marktplaats hebt gezet met deze foto.
Dan ben je er blijkbaar toch niet zo verzot op
Er zijn twee 1978 reissues, een “date” en een “day-date”…
Heb ook nooit gezegd dat ik er verzot op ben, weet niet waar je dat leest. Ik vind de wijzerplaat erg cool, maar het totaalplaatje is niet mijn stijl, past ook niet bij mijn kleding. Leuk omdat het mijn geboortejaar betreft…
Zag deze voorbij komen. Best mooi.
https://timex.eu/products/timex-x-pan-am-chronograph-42mm-leather-strap-watch-twg030000
Ben benieuwd naar het totale plaatje.
Ik ook. Deze werd enige tijd geleden al verwacht. De spanning is opgebouwd
M’n eerste Timex nu een week binnen als onderdeel van mijn eerste kleine stappen binnen de horloge-hobby
Heel gaaf exemplaar, alleen even 1000 euro aftikken voor een Timex
Design technisch is deze wel goed geslaagd.
Mooi, maar 1000€ mooi? Ik denk dat de S1 heel veel waar voor je geld is. In de prijsklasse van de S2 kun je wel veel meer horloges krijgen, misschien geen slecht horloge maar auw die prijs.
Ik moest ook even slikken van die 1000 euro. De S1 is voor 450 te koop (en ik mocht die van mij nog voor minder overnemen hier op het forum). En eigenlijk vind ik de S1 nog geslaagder qua ontwerp. Is het verschil tussen een Miyota of een Selita dan 500 euro waard? Al zitten er natuurlijk nog wel andere elementen in, zoals het toevoegen van Titanium. Mijn voorlopige conclusie: de S1 wint.
Ik ben het volkomen met jou eens
Echt veel geld voor een niet onaardig maar ook niet heel bijzonder horloge. Timex maakt juist in de prijsklasse onder de ca. €400 zulke leuke horloges met een goede prijs kwaliteit verhouding.
Wellicht komt ie met flinke korting te koop, of inderdaad 2e hands met een flinke afschrijving…
Mee eens, de S1 is leuk!