Timex only

Je hebt de trofee meer dan verdiend … Timex Koning van het HF :slight_smile:

We zijn nog niet klaar.
Zoals gezegd, allemaal dankzij een partijtje horloges op de rikketik beurs

8 likes

Deze zijn wel heel leuk ook :thumbsup:

Wow @Scudo, wat en toffe collectie heb je!!!

Ben je ook al zover dat je modelnummers en modelnamen hebt kunnen achterhalen?

Nog een paar dan.

5 likes

Modelnummer staan vaak op de wijzerplaat. Ook staat meestal het bouwjaar er bij en het soort uurwerk dat er in zit.

1 like

Zit er op één van die modellen ook indiglo? Zal niet denk ik…las ergens dat ze pas in 1991 daarmee zijn begonnen…

Ja op deze

4 likes

Bedoelde eigenlijk modelnaam als Marlin, Viscount, Sportster etc.

De meeste zijn echter vintage mechanische horloges.

5 likes

Top! Thanks🖒☺

We zijn bijna aan het eind. De onderste heeft een zwarte kast. Is eigenlijk best leuk/sportief/stoer

7 likes

Ja, leuk model hoor…

Vooral liefhebber van vintage van Timex. Al vind ik dit ook wel n leuk horloge van ze:

5 likes

Ik vind die jaren 70 duikertjes erg leuk. En juist bij Timex/Kelton. Daar gingen ze helemaal los met hun kleurige wijzerplaten, zoals op deze.

6 likes

Is dit allemaal ter uitbreiding van de eigen collectie of kunnen we binnenkort hier nog wat verkooptopics verwachten…:wink: ?

Kan ik mij ook inschrijven?🖒😂

Ik ben geen handelaar, maar gewoon een liefhebber. Ik ben toevallig bij een flinke partij van dit soort horloges uitgekomen.
Voor hetzelfde geld was het iemand anders geweest.
Bijna aan het einde.

5 likes

Het probleem is vaak dat de bezels weg zijn en zeker de exemplaren van plastic. Kunststof uit de jaren 70 is sowieso een ramp, vanwege de veroudering van het materiaal.
Veel van deze Timexen zijn new old stock.

4 likes

Dat begrijp ik. Maar ik kan me ook voorstellen dat t er wellicht wat erg veel zijn en dat je er n paar kwijt wilt…

1 like