Timex only

1 like

Jij houd van meer behoudend

8 likes

10 likes

Goedemorgen

Waterbury is er nu ook in een coin versie!

7 likes

Deze wijzerplaat blijft boeien :yum:

12 likes

8 likes

10 likes

Wat vinden we van deze samenwerking?

11 likes

Deze Timex uit 1969 kwam vandaag van Marktplaats binnen. Een snoepje, met die felrode secondewijzer. Hij wilde niet lopen, de veerton leek wel vast geplakt te zitten, de kroon wilde amper draaien toen ik de veer wilde afrollen voor de demontage. Helemaal schoongemaakt en met een beetje olie loopt hij weer als een nieuwe! Ik moet nog een bandje kiezen (zat er niet bij). Ik denk aan 16mm nubuck zwart… Andere ideeën welkom😊

7 likes

Deze besteld voor de bijna 4-jarige die er expliciet om vroeg :smiling_face_with_three_hearts::grin:

5 likes

Zo, de ergste krassen weggepolijst😊

11 likes

… Nog even een plaatje van de montage, de hele radertrein moet er in een keer in​:open_mouth::sunglasses:

5 likes

11 likes

8 likes

8 likes

NN. 07 is toch een soort van zeer exclusief merk?

1 like

Ik vind deze eigenlijk wel geinig als festival watch!

3 likes

Samenwerkingsverband in een oplage van 1000 stuks:
Doordrenkt met de tijdloze esthetiek en de ontwerpprincipes die gelijk staan aan NN.07. Dit klassieke horloge is klaar voor verkenning. Het horloge heeft een 36mm roestvrij stalen kast en armband, aangevuld met een datumvenster, anti-reflecterend mineraalglas, lichtgevende wijzers en markeringen, schroef-down achterkant en kroon en een opvallende functie – de secondewijzer en 7-uurs markering zijn gemarkeerd in NN.07’s kobaltblauw, als een ode aan het oprichtingsjaar van het merk.

3 likes

Iemand een mening of de nieuwe maanfase release van Timex

8 likes