Timex only

Inclusief verzendkosten, invoerrechten ed was ik er 240 voor kwijt. Voor elk goed bod mag ie echter naar volgende liefhebber. Hij is mij idd wat aan de kleine kant. Is subjectief natuurlijk maar dan doe ik m toch al minder snel om… Dus heb je interesse, stuur maar pb’tje. Krijg je er mooi Blauwe nato strap bij (origineel op Milanese band). Of mosterd gele, staat ook mooi. Of leren Rally bandje…

2 likes

Dat kan niet hoor. Moeten we wat aan doen…


7 likes

Ben allergisch voor Plexiglas. Minimaal mineraal en het liefst saffier.
Dan is de keuze heel erg beperkt. :+1:

1 like

Ja timex houd wel van kunststof

6 likes

Zondagochtend altijd sporten, vandaag met de Waterbury dive om de pols :cloud_with_rain:

8 likes

Old Timex :sunglasses:


Kon 'm niet laten liggen :innocent:

8 likes

Timex blijft leuk met betaalbare horloges :slightly_smiling_face:

9 likes

8 likes

Timex vandaag

10 likes

12 likes

Gooooold NA

Was al een tijdje dat ik een goudkleurig horloge overwoog. Niet echt om superveel te dragen maar gewoon als fun om erbij te hebben. Veel vintage bekeken maar die zijn meestal wat aan de kleine kant en wat ik leuk vond was ook duurder dan wat ik er eigenlijk voor over had

Dan bedacht ik mij hoeveel vintage vibe mijn Timex 1978 reissue heeft en behold: de Timex Marmont 1975 reissue

Niet helemaal het zelfde in een ander kleurtje. De 1978 heeft verticale lijnen in de dial, de 75 heeft een sunburst. Kast is ook iets anders (de 78 heeft een kleine “bezel” en de 75 loopt mooi naar het glas door). De 75 heeft ook dikkere indices op de 12, 6 en 9.

Bandje van de 1975 is niet dat, heel stijf en glanzend dus gelijk op het bandje van de 1978 gegooid maar ga wel nog uitkijken voor iets anders.

Er is veel kast dus was wat bang dat het goud te overheersend zou zijn maar dit valt reuze mee. Door de krommingen in de kast valt het licht steeds anders en heb je nooit één groot vlak dat reflecteert

En Timex zijnde tikt natuurlijk de seconde wijzer netjes op de indices

Terug veel fun voor weinig, happy camper

Cheers
B

13 likes

Net zoals bij mijn 1978 reissue ook hier (heel) zachtjes bewerkt met scotchbrite om de spiegelglans wat te minderen en een beetje meer used/vintage look te geven.

9 likes

Bubble trouble :yum:

13 likes

Souvenir van een cruise…

10 likes

Altijd handig

2 likes

11 likes

Nieuwe release

10 likes


Een zestigplusser met een vijftigplusser vandaag. :sunglasses:

6 likes

Heel mooi zo’n horloge uit het begin van het LCD tijdperk!

1 like