Timex only

7 likes

Enkele dagen geleden deze Reissue ontvangen, maar kan er helaas niet aan wennen… Wat vinden jullie ervan?

10 likes

Vind hem wel wat hebben eigenlijk!

Momenteel ook op zoek naar een leuke Timex na wat meer te hebben gelezen over het merk.

2 likes

Hoe makkelijk is het overigens om op deze Timex de band te vervangen? Ik vind 'm wel wat hebben, maar knap af op de band…

1 like

Heel makkelijk! De meeste Casio-banden (A158/A168/A700/etc.) passen erop, dus die heb ik al besteld om te testen of het horloge me dan meer aanspreekt.

1 like

Ik vind 'm wel tof maar jij moet 'm dragen uiteindelijk. De band vind ik ook mwah. En de bezel verdeling van 1 t/m 12 heb ik nooit goed begrepen, wat is het nut?

1 like

De band is inderdaad het zwakste punt van deze Reissue, maar wel exact zoals het origineel. Ik moet wel zeggen dat de band in het echt beter oogt dan op de foto’s. Toch even geprobeerd een redelijke foto ervan te maken.

3 likes

Dan zou ik 'm niet wijzigen tenzij de band echt oncomfortabel is.

1 like

Timex op een ander bandje is altijd beter :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Super match. Looks better. :+1:

1 like

Dank je Jesus :pray:

Ze gaan nu eco vriendelijk

2 likes

Maar wel uitverkocht inmiddels…

1 like

Inderdaad. In welke oplage is deze uitgegeven?

1 like

Goede vraag! Ik heb geen idee… Komt wel een nieuwe productiebatch zo te lezen want je kunt vragen om een “notify”.

1 like

Toch weer even een wissel naar Timex

8 likes

Timex x The James Brand Automatic GMT 41mm Titanium Bracelet Watch Box Set.
Met 9075 Miyota, prijs €749,-
Linkje hier

7 likes

Deze mag vanmiddag mee naar buiten. West germany timex

Kroon aan de achterkant en ‘half quartz’

6 likes

Draagt dat niet irritant?

1 like

Na een uitzending van de Keuringsdienst van Waarde bleek ocean-bound plastic toch weer een mooie marketingterm te zijn.

1 like