Timex only

14 likes

13 likes

#wotd

4 likes

Nieuwe release ?

5 likes

Ik heb meerdere elektrische horloges (half quartz) die perfect werken als ik ze plat op tafel leg, maar als ik ze draag, beginnen ze onregelmatig te werken
Hoe los ik dit op?

Bill

Ik heb de vraag ook gesteld bij de techniek afdeling(bruin)

4 likes

Panda dag…

14 likes

8 likes

Net binnen. En op een pilotstrap gezet…

9 likes

Wat is je eerste indruk van de Hodinkee Waterbury versie Mick?

Eerste indruk is eigenlijk wel wat ik ervan verwachtte. Een clean ontwerp met wat details die je alleen ziet als je goed kijkt. Wat voor mij het aantrekkelijkst is, is de no date. Verder is de kast echt wel mooi afgewerkt met polijsten en brushed. De rode secondewijzer is een leuk detail en de coin bezel heeft een subtiel profiel. Bandje is wel heel simpel, maar dat is een kwestie van smaak. Wijzerplaat weet ik nog niet helemaal. Het relief is nice, maar de dial had van mij iets luxer gemogen. Zeker als je je bedenkt dat het horloge bij 250 euro moest kosten. Dat is met verzenden en btw best veel geld… maar voor wat ik er nu voor betaald heb, is het allemaal prima in orde.

4 likes

En dan ook maar een plaatje van de accuratesse…

2 likes

8 likes

Vandaag in de kringloopwinkel van Roosendaal deze Suprème x Timex gevonden voor een paar luttele euro’s! Thuis batterijtje vervangen waarna hij daarna de tijd aangaf. Helaas doet het knopje linksonder het niet meer maar toch een leuke aanwinst zo

4 likes

Goedemorgen,

5 likes

Coming soon, Timex Expedition North GMT

5 likes

Mij new Precious…

10 likes

Hoe bevalt de Hodinkee edition?

1 like

Beter dan verwacht eigenlijk… de Simpelheid doet het hem eigenlijk.
Voelt ook degelijk aan en de caseback is mooi “Dicht”.
Horloge voelt ook degelijk en compact aan en heeft een “lekker” gewicht.
En natuurlijk voor $59 een “No Brainer”.

1 like

Dan maar weer een T80 variant

8 likes

:blush:

9 likes