Wauw die is echt heel mooi!
Best wel lang naar gekeken, maar nooit de trekker overgehaald tot ik wat aan het scrollen was tijdens de kerst: NA, helemaal nieuw exemplaar, van Italië naar Nederland:
Gr. Marc
Nieuw bandje van ome Ali toegekomen… Kwaliteit van die paar-euro-bandjes slaat weinig tegen de laatste tijd.
Staat ook goed imo
Heb duurde merken in de collectie maar Timex tovert toch steeds een glimlach op mijn gezicht
Omdat ik er netjes aan werd herinnerd door @CarWatch
Zondag besteld, zojuist bezorgd. Da’s vlot! Zeker aangezien op de site werd aangegeven dat ivm drukte met een dag of 10 wachten rekening moest worden gehouden.
Voor 85 euro een hartstikke leuk horloge! Ik had de vriendin maar vast ingelicht dat er een nieuw klokje aan zou komen, en in plaats (of na) een diepe zucht vroeg ze zowaar wat ik leuk vond aan dit horloge. Nou, kleur van de wijzerplaat, de grootte van de GMT knop, de niet te grote kroon, kleur/stof van het bandje, feit dat ik nog geen Timex heb, leuke wijzer voor de GMT en de vorm/uitsparing van het datumvenster. Die deed me weer denken aan een gitaar die ik recent zag en waar ik een beetje verliefd op ben:
En ook ergens aan Johnny Bravo. Dat vond ik zelf dan wel weer grappig, omdat ik Johnny Bravo al tig jaar niet gezien heb en vroeger ook niet veel keek. Ik kon me dus niet meer goed herinneren hoe die eruit zag, tot ik hem zojuist opzocht. Die kuif!
Anyway, dit is hem dus:
Gefeliciteerd Daniel, leuke aanwinst
Gefeliciteerd met je NA! Mooi ding! En ik vind Timex ook een leuk merk
Veel plezier ervan!
Dank je! Ook in het echt is hij leuk Er mist alleen wat lume, dat zou hierop niet misstaan.
Ik ben dit model zojuist pas tegen gekomen - wat een leuk ding!
Waarom wordt er niet meer over gepraat?
Wel bijzonder de trapezium datumvenster.
Ja das een goeie.
Hij is inmiddels wel leverbaar op de website van Timex.
Weet niet wat ik zelf ga doen.
Is een mooi horloge maar vind hem wel aan de prijs.
Groeten, Leo
Ik vind het nog wel meevallen als je het met soort gelijke horloges vergelijkt. Maar misschien dat het horloge wat prijziger is vergeleken met andere timex?
Zijn ze ook ergens hier in NL te bewonderen?
Ik weet niet of ze ergens zo te bekijken zijn. Zou hem eigenlijk ook wel eerst in het echt willen zien eerst voordat ik hem eventueel zou willen gaan aanschaffen.
Blijft een leuke!
Dank je Sebastiaan