Nieuwe timex chrono. Vind hem een coole en sportieve look hebben
CNS straps (Cheapest Nato Straps). Is vast gemaakt in het oosten, maar komt uit Zweden. Ze waren goedkoop, dus ik had er een hele boel besteld. Deze is elastisch dus dan kan hij over de cuff
Dank je, ze hebben inderdaad goede prijzen. Die van mij bestaan uit 2 delen, zijn dus geen echte NATO. Dank je.
De groene zojuist besteld. Al een tijdje op zoek naar een groen horloge voor “erbij”. Ik heb bijna geen groene kleding dus zal weinig gedragen worden maar toch leuk…………denk ik………
Lekker man👍
Gisteren binnengekomen en mag gelijk, met welkomstkorting, weer door……………, zie het blauwe deel hier……
Het idee was: “deze Marlin Racing Chrono erin en mijn andere Timex eruit” maar ik vind die andere, hoe mooi de groene sunburst en de gele strepen ook zijn, toch mooier
The Q Timex 1982 Ana-Digi Reissue.
Hier is dit model al te bestellen.
Ik vind het een twijfel gevalletje en wacht nog even totdat er iets meer afbeeldingen en/of video’s c.q. reviews van beschikbaar zijn.
Ik mag weer meedoen, een erg leuke Marlin aangeschaft.
Heerlijk formaat, sexy plexi en een prachtig mechanisch aanvoelend uurwerk. Ik ging er in eerste instantie vanuit dat er een Seiko VK63 uurwerk in zat - want zo voelt hij aan bij gebruik van de chronograaf - maar las dat er zogezegd een M10H uurwerk in zit van Timex. Ik heb hier mijn vraagtekens bij…
Gezien de layout, de maat, de gebruikte batterij en de prijs, zou het zomaar eens kunnen dat de
Een rebranding is van de
. Je bent mogelijk iets op het spoor.
Wel een prachtig horloge