Timex Q Women's

Speciaal voor de dames, en wellicht als cadeau tip voor onder de boom (of in de schoen), een Timex Q Women’s editie:

Ik heb persoonlijk wel een enorm zwak voor dit soort banden. Lijkt mij veel fijner dan de haren trekker van het origineel.

5 likes

Ik zou ‘m zelf ook rocken. Ziet er niet verkeerd uit. :+1:t3:

4 likes

En met 38mm prima te doen👌

Tof ding inderdaad

2 likes

Gaaf, maar jammer van het formaat :confused:

2 likes

Over de gehele lijn geslaagd!
Perfecte maat, leuke band, mooi glaasje…

Alleen de timing van het op de markt brengen is wat raar. Dit is typisch zo’n horloge om tijdens de december-feestperiode te dragen. En om ze nu in de kast te leggen tot eind 2021…

2 likes

Dat dachten ze waarschijnlijk zelf bij Timex ook. Dan maar vast te koop aanbieden.

1 like

Bijgaand de heren variant ook in rosé waar ik de bezem net wat gaver vind. (gek genoeg geeft de preview een ander horloge aan)

1 like

De versie van de vrouwen vind ik leuker :thinking::sweat_smile:

3 likes

Zeker :+1:

3 likes

https://www.timex.com/q-timex-36mm-stainless-steel-bracelet-watch/Q-Timex-36mm-Stainless-Steel-Bracelet-Watch.html?dwvar_Q-Timex-36mm-Stainless-Steel-Bracelet-Watch_color=Stainless-Steel-Blue&cgid=women-shop-all#start=1 Ik heb vandaag even rond gekeken op de website van timex. Mijn oog is gevallen deze dames variant met blauwe plaat, dat vind ik toch wel erg interessant ding voor mijzelf.

2 likes

Mooi model, die vezel in combinatie met die wijzerplaat!