Goedemiddag forumleden, bij deze verkoop ik mijn Timex T80 in 36 mm. Het horloge is door mij online aangeschaft bij timex.eu en sindsdien spaarzaam gedragen.
Te koop:
Merk en model: Timex T80
Diameter: 36 mm
Leeftijd: 29-04-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 29-04-2023 (eerste en enige eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Factuur aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos/papieren aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor overdracht in persoon, verzending op kosten en risico koper bespreekbaar (word minimaal aangetekend verzonden)
Conditie (krassen, werking etc): Lichte haarlijntjes rondom, geen krassen en/of butsen, alles is op de foto’s zichtbaar
Soort uurwerk en kaliber: Timex quartz, maar Timex specificeert het type niet op hun site
Vraagprijs: €70
Ervaringen met mij: Jurtz
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Dank voor het kijken!