Timexwatch.de echt of nep

Op de website van tomexwatch.de zie ik heel veel korting, graag zou ik willen weten of iemand ervaring heeft met deze Duitse website (van Timex?) alvorens ik een bestelling plaats.

Timexwatch.de

1 like

Ik zou het risico niet nemen in ieder geval.

Ik weet niet hoe goed je Duits is maar dit zegt wel wat. :point_down:

(Ik kwam hier via Timexwatch.de ipv Timex.com)

1 like

De reacties zijn heel erg gemengd, zie zelfs links van Timex.eu ertussen staan.

Timex Reviews | Read Customer Service Reviews of timex.com staan ook heel veel slechte recensies, dit is de originele site van Timex (volgens mij).

1 like

Lijkt op een website waar je uitsluitend met creditcard kunt betalen en waar men uit is op je geld, waarvoor je geen Timex horloge voor ontvangt. Zijn ook actief geweest in Nederland, Ierland, Portugal en dergelijke. Onbetrouwbaar :rage:. Voor Europa is de officiële site Timex.eu

1 like

Fake site. :face_vomiting:

2 likes

Als iets te goed lijkt om waar te zijn, dan is het meestal niet waar.

Dit.

2 likes

Wellicht sorteren ze voor op:

www.timexswatch.com

De nieuwe hype

1 like

Dank allen! Argwaan was er al natuurlijk, leek ook te mooi om waar te zijn idd… Jammer maar het is niet anders haha.

1 like

Timex.eu is ook erg slecht. Ik heb er ooit wat geprobeerd te bestellen, maar kon niet afrekenen (3 credit cards resulteerden allen in een error). Na een paar weken kreeg ik antwoord van de customer service: anders probeer je eens een andere credit card.

Ik heb dus geen timex horloges in de verzameling.

1 like

De website die je aangaf is er ook in een .nl domein.

Ik heb proefondervindelijk vastgesteld dat die aan oplichters toebehoort (-behoorde).

Mijn geld via de creditcardmaatschappij teruggekregen, maar wel een leerervaring rijker.

2 likes

Wat vreemd dat er van Timex een hele fake/scam website bestaat in meerdere landen. Via eigen website blijkt bestellen ook een ramp te zijn dus. Jammer, geen Timex dus helaas!

website is al weg gehaald

2 likes

Pas op voor timexhorloge punt com. De site is in het Nederlands, maar is dus ook een scam. Lijkt ook als twee druppels water op de eerder genoemde fake-site.

1 like