TimeZone en geen beeld

Dag allemaal,

ik wil ff op TimeZone kijken alleen heb ik best vaak last van ‘geen beeld’.

De beginpagina pakt ie wel, maar wil ik naar de SalesCorner of naar bijv. het JLC forum dan geeft ie enkel een witte pagina. Vernieuwe helpt niet en weer teruggaan en een ander forum nemen doet 'ie ook niet.

Meer mensen hier last van en wat is hier tegen te doen? Is dit typisch van TZ of…

Grappig, ik had daar nooit last van maar inderdaad, na de homepage krijg ik ook alleen maar “wit”. Ik kom wel eens op de fora als ik via Google iets zoek en iemand daarover gepost heeft.
Ik denk dat het komt door mijn virusscanner die ik van de week heb geïnstalleerd, de laatste McAfee. Toen ik van de week naar een bericht van een forum van TimeZone ging kreeg ik de melding dat TimeZone aan Phishing doet. Dat kon ik mij niet voorstellen dus heb ik dat genegeerd. Maar misschien is dat dus toch de oorzaak dat ik er niets meer kan zien.
Zou trouwens wel schandalig maar ook vreemd zijn als TimeZone aan Phishing doet… voor wie niet weet wat het is uit http://nl.wikipedia.org/wiki/Phishing:

Phishing is een zeer gevaarlijke vorm van internetfraude. Het bestaat uit het oplichten van mensen door ze te lokken naar een valse (bank)website, die een kopie is van de echte website en ze daar — nietsvermoedend — te laten inloggen met hun inlognaam en wachtwoord of hun creditcard-nummer. Hierdoor krijgt de fraudeur de beschikking over deze gegevens met alle gevolgen van dien. De slachtoffers worden vaak via e-mail naar deze valse website gelokt met daarin een link naar de (valse) website met het verzoek om zogenaamd “de inloggevens te controleren”.

Ik heb er ook last van.

Dat blanco scherm komt wel vaker voor bij TZ; ik heb altijd gedacht dat dat kwam door werkzaamheden aan de server, na een tijdje werkt 't gewoon weer.

Groet,
Paul

Volgens mij doet ie het nu weer…