Timezone watchschool

Hallo allemaal,

Sinds enige tijd ik de 1e cursus van de Timezone Watchschool. Dit na dat ik te horen kreeg dat de opleiding te Schoonhoven “vol” zat (kwam ik achter toen ik informeerde nadat ik na inschrijving maandenlang niets hoorde). Het betreft een online cursus met uitgebreide visuele informatie (foto’s en video’s). Ik denk dat dit een aanrader is voor een ieder die graag meer wil weten van uurwerktechniek, reparatie en onderhoud. In tegenstelling tot de opleiding van de Zadkine opleiding te Schoonhoven (met m.i. een nogal arrogante attitude. Zadkine kwam daarnaast weinig positief in het nieuws), kun je voor relatief lage kosten een mooie opleiding volgen. Desgewenst kun je een pakket aanschaffen via Ofrei, eveneens tegen acceptabele kosten. De docent, Machiel Kalf (Nederlander) is eenvoudig benaderbaar. Inmiddels zijn er drie niveau’s beschikbaar en aan niveau 4 wordt gewerkt. De kosten voor de basisopleiding bedragen 65 dollar.

8 likes

Ik heb nog dagelijks profijt van alle insider-tips en instructies die ik 10 jaar terug van Machiel kreeg. Let wel, Ofrei is USA-based en er zal nog best een bubs invoerrechten bijkomen. Ik deed een cursus onder Machiel’s leiding in Amsterdam, die helaas niet meer gegeven wordt. De beste man is eigenlijk al jaren met pensioen.

2 likes