timinh0

Horloge verkocht aan Tim. Duidelijke en heldere communicatie. Tim is erg vriendelijk en deed een realistisch bod. Snelle overeenkomst en dito betaling. Tim berichtte ook over de ontvangst van het horloge, iets wat ik persoonlijk altijd waardeer.
Ik zou zeker weer een horloge of accessoire aan Tim verkopen.
Wens Tim veel plezier met zijn aankoop en ook veel plezier toe op HF.
Bedankt Tim ! :+1:

1 like

Horloge van @timinh0 overgenomen:
Vriendelijk, razendsnel en correct beschreven waar. Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Horloge van @timinh0 gekocht. Niets dan lof over het contact, de manier van verzenden en ook de snelheid en gemakkelijkheid van het hele proces. Aanrader!

2 likes

Een mooie duiker overgenomen van @timinh0. Leuk gesprek en razendsnel verstuurd. Van liefhebber, voor liefhebber!

1 like

Gisteren een leuke ontmoeting met @timinh0 gehad en een horloge overgenomen.
Vlotte communicatie, een goede prijs en een fijn gesprek met deze liefhebber :ok_hand:

1 like

Vanmiddag een leuke ontmoeting met @timinh0 gehad en een horloge overgenomen.
Vlotte communicatie, een goede prijs en een fijn gesprek met deze liefhebber :ok_hand:

1 like

Ik heb een horloge gekocht van Tim en kan Tim met volle overtuiging aanraden om horlogehandel mee te doen. Het horloge exact als beschreven ; Tim is daarnaast een sympathieke liefhebber met een uitstekende smaak!

1 like

Fijne Seiko SPB315J1 gekocht van @timinh0.
Horloge, zoals omschreven, smetteloos.
Tim, gezellig Mc koffie gedronken, had gewoon een middag kunnen duren.
Bedankt!

1 like

Leuke Laco flieger overgenomen van Tim. Prettige en zeer vlotte communicatie. Perfecte afhandeling…supersnel verstuurd en degelijk verpakt. Aanrader! :+1:

1 like