Timmen_dejaaj 👎

Vandaag een ruildeal gemaakt met @Timmen_dejaaj

Alles besproken, informatie uitgewisseld en deal nogmaals bevestigd. 3 minuten later meld hij dat hij verkeerd heeft gelezen en toch afziet van de deal.

Sarcasme: een echte topper dus…

Zoals elk verhaal twee kanten heeft, heeft dit verhaal dit ook. Zal kort reageren en dan mogen de gebruikers zelf oordelen.

Deal gesloten met @Drebin, ik kwam na een aantal minuten achter dat het om een andere movement ging dan ik in eerste instantie dacht. Bood mn excuses aan en annuleerde de deal ( 3 min erna). Hij probeerde me wijs te maken dat de NH35 hetzelfde is als de 6r35. Ik snap dat hij dat vervelend vond dat ik het annuleerde, maar om dan te zeggen dat hetzelfde is, gaat me te ver. Hij zei vervolgens dat hij al de verzendbon betaald had. Ik heb voorgesteld om deze te betalen omdat het van mijn kant werd geannuleerd. Hij stuurde me zijn rekening nummer, toen ik vroeg of hij de verzendbon kon laten zien kreeg ik de volgende reactie

Geen recatie dus. Blijkbaar had hij toch geen verzendbon gekocht. Jammer dat hij dan toch op zo’n manier fooi probeert te innen :-1: :-1: :-1: en bereid voor centjes te liegen… ach ja …kon je maar het gebrek aan geweten kopen voor die 8,70… dan had ik het hem graag overgemaakt :rofl: :rofl:

3 likes