Tinteling

Alle,

‘Ik krijg een heel apart van binnen…’ iedereen kent dit nummer vast wel!

Ik ben al een tijdje lid op dit forum en heb ook verschillende posts gedaan en forums geopend omdat ik op zoek was naar een horloge dat voldeed aan mijn wensen. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar quartz horloges gehad van ‘mode’ merken. Nu weet ik wat jullie mening hierover is, maar mijn mening is dat je een klik moet hebben met een horloge ongeacht het merk. Maar het begon steeds meer te kriebelen. Nu ben ik binnenkort jarig en mocht van mijn vriendin een mooi horloge uitzoeken. Na lang zoeken liep ik er ineens tegen aan, even om gehad maar toch niet gehaald…

Je loopt dan de winkel uit en het enige wat je dan denkt wat is hij toch mooi! Mooie van alles is dat mijn vriendin het aflas van me gezicht en me mee terug sleurde naar de winkel om het toch te kopen…

Weer even omgehad en het was liefde op het eerste gezicht. Er ging een ware tinteling door mijn lichaam. Ieder zijn eigen mening maar…

Ik ben verliefd! (ik heb nu twee liefdes waar ik mijn aandacht aan moet geven!;-))

Hier de foto’s!

Sorry voor de slechte kwaliteit en bedankt voor het kijken!

Gefeliciteerd (2x). Ziet er leuk uit op deze afstand. Maar welk merk en type is het? Heb je geen close-up?

Dat is een Uhr Kraft volgens mij

Even verder gegoogled en gevonden:

UK German Design Helicop II 23402/2a

Het is inderdaad een Uhr-kraft en om specifieker te zijn komt deze uit de Helicop serie. Typenummer 23402.

Met vriendelijke groet.

@sharkbyte Ik reageerde inderdaad er net op!:wink:

Met vriendelijke groet.

Leuke klok, lekker groot. En, meteen een Chinees uurwerkje (Seagull ST2545) in je collectie!

Dankje wel, ben er ook erg blij mee!

Met vriendelijke groet.