Tip: Amerikaans tijdschrift Watch Time

Een tip voor de verstokte Omega fans: bij de december 2008 uitgave van het Amerikaanse blad Watch Time zit een bonusblad. 112 pagina’s alleen maar Omega met geschiedenis en de nieuwe modellen met een hoop info over het nieuwe co-axial caliber. Heb het thuis liggen, lees het nog even door en dan kan een verstokte Omega fan deze special ophalen in Hoofddorp, of ik stuur het op tegen portokosten. kijk ook op watchtime.com

Groet, Marco

Hoi Marco,

Je hebt een PB.

Groetjes,

Marc

Heb inmiddels al verschillende belangstellenden, ga eens kijken of inscannen tot de mogelijkheden hoort … Ik ga eerst even op vakantie t/m 8 februari en dan kijk ik verder. En nee, de special over Omega gaat niet met het oud papier mee, no worries.
Marco

marco330 Schreef:

Heb inmiddels al verschillende belangstellenden,
ga eens kijken of inscannen tot de mogelijkheden
hoort … Ik ga eerst even op vakantie t/m 8
februari en dan kijk ik verder. En nee, de special
over Omega gaat niet met het oud papier mee, no
worries.
Marco

Leuk, alvast bedankt voor de moeite!

Hoi Marco,

Weet je toevallig waar in NL dit blad te koop is?

Groetjes,

Marc

Ik heb geen idee of en waar je dit blad in NL/B kan kopen, maar kijk eens bij de AKO of een andere zeer goed gesorteerde tijdschriften handel. Ik heb zelf dit blad in de USA gehaald, ze geven het blad 6 x per jaar uit dus nov/dec 2008 is op dit moment nog actueel, daar zit namelijk de special bij over Omega.

Marco

Mocht je nog een goed internationaal blad zoeken, dan is dit zeker een aanrader. Zelf heb ik hem ook een aantal keer gelezen en vond de artikelen zéér goed.

Zo, ben net weer terug van vakantie en ben begonnen met inscannen en dat gaat niet echt lekker, het magazine is dusdanig dik dat de randen aan de binnenkant er niet goed opkomen. Morgen ga ik nog even aan de gang met mijn fototoestel. De special over Omega gaat nog niet de deur uit omdat ik alle belangstellenden tevreden wil stellen en niet maar eentje.
Groet
Marco

Voor de Belgen: dit tijdschrift kan je oa kopen in de international press shop op de melkmarkt in Antwerpen.
http://maps.google.be/maps?hl=nl&q=melkmarkt%20antwerpen%20belgie&ie=UTF-8&sa=N&tab=il

Voor het decembernummer met de omega special had ik iets van een 12 eur betaald.

Ik ben zelf op zoek geweest hier in de regio Helmond/Deurmne maar heb helaas niets kunnen vinden :frowning:

De Chronos is hetzelfde tijdschrift alleen dan in het Duits.

Ik heb er ook nog wel twee (watch Time) liggen (dus alleen het supplement).
De eerste twee die een PM sturen stuur ik hem kosteloos toe.

Tom Koerts Schreef:

De Chronos is hetzelfde tijdschrift alleen dan in
het Duits.

Ik heb er ook nog wel twee (watch Time) liggen
(dus alleen het supplement).
De eerste twee die een PM sturen stuur ik hem
kosteloos toe.

Je hebt PB!

Super gebaar sowieso!

Ze zijn dan ook alle twee vergeven!

Ik stuurde Tom een PB, maar viste helaas net achter het spreekwoordelijke net: twee medeforumleden waren mij voor…

Aangezien ik deze Omega special graag zou bemachtigen hierbij mijn oproep:

Wie heeft de december Omega special in zijn bezit en wil deze aan mij verkopen?

Groeten,

De Ville

NB: het is natuurlijk een zeer mooi gebaar van Tom om de magazines kosteloos naar mede-horloge liefhebbers te sturen!

Mensen,

een maand geleden had ik een post over een special die bij een Amerikaans blad zat over Omega, heb er alles aan gedaan om het te reproduceren, maar dat lukt niet erg goed en kost teveel tijd. Heb het blad naar de eerste persoon gestuurd die toen reageerde, sorry dat ik de andere gegadigden teleur moet stellen.
Met vriendelijke groet,
Marco

Ik heb er inmiddels drie opgestuurd naar de liefhebbers.

Tom Koerts Schreef:

Ik heb er inmiddels drie opgestuurd naar de
liefhebbers.

En ik ben één van de gelukkigen:D

Het tijdschrift viel zojuist door mijn brievenbus! Hartelijk dank, Tom, heel aardig van je.

En Marco, bedankt voor de moeite!

Vriendelijke groet,

Bart

Ik ga volgende week weer naar de States, kijk ik even of er weer een nieuwe Watchtime uit is. Zijn er nog mensen die ook een kopie nodig hebben?? Gewoon tegen de kosten en ophalen bij mij thuis in Hoofddorp of opsturen tegen verzendkosten.

Gtz
Marco

Ik heb zojuist een abonnement genomen. 75 dollar voor een jaar (zes stuks)…