Tip Christopher ward

Ik heb geen aandelen. Sterker nog ik bezit geen CW horloge maar moet dit toch even melden…
CW heeft weer mooie banden in de uitverkoop. Met de koers van de pond lach je je helemaal een kriek. En dan is er ook nog een Sale van de CW Kingfisher. slechts 120pond (+/-130 euries)
FF kijken dus of wachten tot de pond nog lager staat. http://www.christopherward.co.uk/

Leuk! Dank voor de tip!

Ik ben nu een jaar ofzo lid van hun nieuwsbrief, en er is inderdaad veel leuks te vinden!

heb ook deze tip in 'n andere draad aan de hand gedaan maar daar reageerde géén hond op! Maar ja, Op de site van CW staan ook horloges in de opruiming van vóór de verhuizing naar Zwitserland. Is dat wel wat? 80 pond voor 'n c6? Not bad?

hharry Schreef:

heb ook deze tip in 'n andere draad aan de hand
gedaan maar daar reageerde géén hond op! Maar ja,
Op de site van CW staan ook horloges in de
opruiming van vóór de verhuizing naar Zwitserland.
Is dat wel wat? 80 pond voor 'n c6? Not bad?

Lijkt me een goede deal hoor. Ik zie ze alleen voor 120 pond staan. Enne die thread van jou heb ik gemist…

Ik ben zelf deze al in de gaten aan het houden

en dan ook met deze band los erbij

Kun je eens wisselen en als ik hem met leren band koop en de metalen erbij ben ik goedkoper uit dan andersom.

Man, ik heb al zitten rekenen en hij is al flink gedaald kan ik zeggen.
Ik had hem eerst aalleen met metalen band zitten bekijken en dat is al van 270 euro naar nu 238 euro gegaan

dreski Schreef:

hharry Schreef:

heb ook deze tip in 'n andere draad aan de hand
gedaan maar daar reageerde géén hond op! Maar
ja,
opruiming van vóór de verhuizing naar
Zwitserland.

Lijkt me een goede deal hoor. Ik zie ze alleen
voor 120 pond staan. Enne die thread van jou heb
ik gemist…

De horloges die ik bedoel staan bij de Near new sectie. Horloges die gemaakt zijn vóór augustus 2008 en die volgens mij dezelfde klokken zijn maar geen SWISS MADE genoemd mogen worden. 80 pond voor 'n c6!

Wat betaal je voor de verzending voor zo’n horlogebandje ?

hharry Schreef:

dreski Schreef:

hharry Schreef:

heb ook deze tip in 'n andere draad aan de
hand

gedaan maar daar reageerde géén hond op! Maar
ja,
opruiming van vóór de verhuizing naar
Zwitserland.

Lijkt me een goede deal hoor. Ik zie ze alleen
voor 120 pond staan. Enne die thread van jou
heb
ik gemist…

De horloges die ik bedoel staan bij de Near new
sectie. Horloges die gemaakt zijn vóór augustus
2008 en die volgens mij dezelfde klokken zijn maar
geen SWISS MADE genoemd mogen worden. 80 pond voor
’n c6!
Aargh! ik vind het niet. Post is een linkie svp…

Verzendkosten voor een bandje zijn nul komma nul.

Hier is de link : http://www.christopherward.co.uk/content/nearlynew.htm
Dan naar SWISS MOVEMENT en het horloge selecteren.

Van het weekend kwam ik deze site ook tegen, staan mooie horloges tussen.

Vraagje: wat is het verschil tussen de C1SXT strap en de C3SXT strap ???

Een halve GBP prijsverschil, maar imho twee keer dezelfde foto ???

Ik heb toevallig zaterdag gemaild voor het verschil tussen de C1SXTR en de C3SXTR en deze bleken hetzelfde te zijn. Dus ik vermoed dat hetzelfde geldt voor de SXT.

Thx, maar dan een prijsverschil ??? Raar…

Heeft er al iemand daar een bandje gekocht ?

Ongeveer 8 euro incl. verzending is inderdaad geen geld.

Heb erg mijn best gedaan maar kan de c6 voor 80 pond nergen vinden, ook het kopje ‘swiss movement’ zoals eerder in deze draad beschreven is voor mij spoorloos helaas. Naja, zou ook wel apart zijn daar ze elders op dezelfde website voor 120 pond afgeprijsd worden aangeboden.

leeuwentemmer Schreef:

Heb erg mijn best gedaan maar kan de c6 voor 80
pond nergen vinden, ook het kopje 'swiss movement’
zoals eerder in deze draad beschreven is voor mij
spoorloos helaas. Naja, zou ook wel apart zijn
daar ze elders op dezelfde website voor 120 pond
afgeprijsd worden aangeboden.

Je doet iets fouts denk ik: als ik klik op de link van El Toro lukt het prima. ik kan dan uit de dropdown lijst kiezen voor c6 en kom dan op christopherward.co.uk/content/nearlynewC6move.htm (zelf effe www. ervoor zetten, dat gaat toch lukken nemen we aan).

Bedankt voor de link. Maar Nearly New betekent volgens mij met een schoonheidsfoutje.

volgens mij geen schoonheidsfoutjes maar ze mogen geen Swiss Made genoemd worden en omdat de fabricage nu in Zwitserland plaatsvind willen ze er van af (zo heb ik 't begrepen) Het is oude voorraad. Is zo’n C6 wat eigenlijk??

hharry Schreef:

volgens mij geen schoonheidsfoutjes maar ze mogen
geen Swiss Made genoemd worden en omdat de
fabricage nu in Zwitserland plaatsvind willen ze
er van af (zo heb ik 't begrepen) Het is oude
voorraad. Is zo’n C6 wat eigenlijk??

Ik zou even een mailtje sturen. Want de pre Swiss modellen zijn 120 pond. Deze sectie is apart en er staat toch duidelijk. “bijna nieuw”. CW maakt mooie afgewerkte horloges. Het uurwerk is een quartz en daar kan weinig mis mee zijn. Dit is zeker geen kat in de zak. Ook voor 120 pond niet.

Wel schoonheidsfoutjes.

Uit de mail sale preview:

“For the first time ever, we are releasing Christopher Ward watches that have been previously used as press or photography samples.
Any scratches or wear marks are very minor and often invisible to the naked eye so this is a rare chance to acquire a beautiful Christopher Ward watch at a sensational price. As you would expect from us, all ‘nearly new’ CWs will be covered by our famous 60:60 Guarantee.”