Tip: G-Shock koopje

Deze tip van het Engelse forum geef ik graag aan jullie door. Een toffe G-Shock met metalen band voor een hele 100 GBP. Een absoluut koopje dus:

Ik laat hem aan mij voorbij gaan, maar sla je slag! (tu)

Hij is nog goedkoper. Als je eventjes hiermee aan de slag gaat krijg je nog een keer 20% korting: http://www.amazon.co.uk/b?ie=UTF8&node=1597067031

Daarmee is het horloge 80 pond, oftewel minder dan €100. Ongelofelijk, haha.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Die 20% korting geldt toch alleen voor kledng of schoenen? Bij de checkout van het horloge kwam ik toch op 100£ uit.

SuperC Schreef:

Net besteld! Thanks voor de tip, Jeroen (tu).

Met die 20% korting wordt het 81,50 pond incl
verzenden. Jammer alleen dat ie niet op voorraad
is :(.

Geen probleem! Niet zo gek dat hij niet op voorraad is, de mensen van TZ-UK zijn massaal aan het bestellen :smiley:

hcptdg Schreef:

Die 20% korting geldt toch alleen voor kledng of
schoenen? Bij de checkout van het horloge kwam ik
toch op 100£ uit.

Ik heb hem zelf niet geprobeerd, bestel hem toch niet, maar dit is wel de link die gebruikt wordt om de 20% korting te krijgen. Ik denk dat de horloges in dit geval gezien worden als onderdeel van kleding,

JTrapman Schreef:

hcptdg Schreef:


Die 20% korting geldt toch alleen voor kledng
of
schoenen? Bij de checkout van het horloge kwam
ik
toch op 100£ uit.

Ik heb hem zelf niet geprobeerd, bestel hem toch
niet, maar dit is wel de link die gebruikt wordt
om de 20% korting te krijgen. Ik denk dat de
horloges in dit geval gezien worden als onderdeel
van kleding,

Ik heb (voor de korting) via de link een account aangemaakt, maar na het bestellen van het horloge (tot vlak voor de betaling) kom ik op 101 Pond uit. Zie ik iets over het hoofd?

Ah dus over een tijdje wellicht massaal 2ehands te krijgen zoals we nu ook de Fortis Colors voorbij zien komen :slight_smile:

Maar zonder dollen, best leuk ding! Bij mij gaan de Casio’s er uit maar voor de prijs niet gek.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Kan je met paypal betalen op amazon?

Hij is nu weer 199 pond???

dreski Schreef:

Kan je met paypal betalen op amazon?

Helaas niet!

Tom Koerts Schreef:

Hij is nu weer 199 pond???

Je kan hem nog steeds voor de oude prijs krijgen, moet je even rechts van de prijs klikken op de 101 GBP optie van Amazon zelf. Hij is nu uitverkocht, maar dan word je geïnformeerd als hij weer beschikbaar is ofzo, en heb je er een optie op. Ik weet het niet precies.

Op de iphone ziet t er wat anders uit, maar hij is besteld! Dank voor de ‘heads up’

Super tip, heel erg bedankt, ik was al een tijdje op zoek naar een goede beater!

Aha! Ik heb na het aanmaken van een account geen mail ontvangen, helaas.

Spambox Hans?

Tom Koerts Schreef:

Spambox Hans?

Ah! Die heb ik niet op de Ipad, dus straks nog even op Bill Gates kijken :wink:

wat n koopje idd. destijds overwogen, maar uiteindelijk voor de gw2500.

maar zo te zien krijg je veel geld voor t klokje. op ebay valt vast wel n rubber bandje te regelen voor dit klokje. uiteindelijk vind ik em namelijl prettiger/praktischer op rubber dan pvd staal.

Wacht wel tot ie geflipperd wordt hiero…ziet er zeker top uit en absoluut geen geld voor deze casio(tu) goede tip!