TIP: gratis veel digitale horlogebladen op je ipad

Hallo mede HF’s,

Wellicht is dit al een keer gemeld echter ben ik hier zelf wel blij mee.

Via de app ISSUU kan je gratis en legaal redelijk recente maar ook wat verouderde tijdschriften gratis lezen.

Je kan op alles zoeken waaronder dus ook horlogerie.

Hierdoor heb ik inmiddels al een stuk of tien magazines gelezen op me gemakkie :slight_smile:

Zie foto

Hopelijk hebben jullie er wat aan!

Groetjes

Jurgen

36 likes

Thanks voor het delen! Erg handig idd.

1 like

Mijn beste,

Magnifiek!!
Leuk om op deze manier wat lees-voer te kunnen bekomen!!
Dank voor het delen!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

er staat zat tussen! zelfs een seiko magazine, weliswaar in het Duits maargoed.

plaatjes kijken is ook leuk :stuck_out_tongue:

3 likes

Dank voor het delen!

1 like

Dank je, handig zo een bibkast bij de hand.

1 like

Thanx, al een paar bekeken

1 like

Top :+1:

1 like

Jürgen, bedankt voor het delen. Leuk en heel veel informatie.

1 like

Thanks! Ik probeer het direct uit. :slight_smile:

1 like

Thnx​:sunglasses::sunglasses:

1 like

Bedankt voor het delen.

Toch is een waarschuwing hier op zijn plaats. Gratis is zoals meestal niet helemaal gratis. Issuu maakt gebruik van een privacy reglement (Terms of Service) dat van juli 2015 is. Dat is niet echt recent in deze wereld. Dientengevolge wordt er heel wat informatie over je verzameld, en gebruikt.

Heb je daar geen moeite mee, is Issuu de app voor jou.

4 likes

Dan zien ze maar dat een 34 jaar oud manspersoon uit IJsselstein graag horlogebladen leest. Privacy gegevens is zo basaal dat men zich daar veel te druk over maakt.

Oei :hushed:
Wij verschillen daarin van mening. Het gaat namelijk veel dieper en verder dan enkel het verzamelen van gegevens. De mogelijkheden zijn legio en zullen gebruikt worden om je nog dieper te beïnvloeden.

Ik beperk het tot minimale en het argument dat ik niets te verbergen zou hebben is nonsens.Het is gewoon ziek waar de industrie mee bezig is.

2 likes

ik wordt liever beïnvloed door zaken die me interesseren dan random reclame.
Daarnaast hoop ik juist door het verzamelen van gegevens dat mensen die kwaad willen sneller opvallen.

Ik wordt liever helemaal niet beïnvloed door marketing, propaganda of ‘educatie’.

Ik vind dat nogal naïef en dat is exact wat men wil dat je gelooft. Sorry het is geheel off-topic en niet naar bedoeld. Als je je er meer in zou verdiepen zou je ook van mening veranderen hierin.

Daarbij is een ieder zelf verantwoordelijk voor waar die mee akkoord gaat en ook geheel vrij om het te doen of laten. Op zich zijn al die apps leuk en handig en snap ik het. Maar ook wat @wilseiko zegt:

Dit is voor mij een reden om maar 2 apps te gebruiken. Paypal en bankieren.

1 like

:+1: Bedankt voor het delen.

1 like