Tip: Het Financiel Dagblad

Wanneer je vandaag het financieel dagblad koopt zit er een commerciele bijlage bij. Het heet Tijd inc. en gaat alleen over Zwitserse horloges. 90 paginas dik en geweldig mooie fotos met bijbehorende artikelen.

Ga vanmiddag even kijken.

Thanks voor de tip.

I’ve got him.

Prachtige bijlage. Nogmaals bedankt voor de tip.

Ik kan echt iedereen aanraden deze te kopen want er staan geweldige stukjes in inderdaad.

Op mijn werk is men op de hoogte van mijn hobby cq afwijking :smiley: met als gevolg dat de bijlage werd langsgebracht :slight_smile:

Sjipz, ik lees het nu pas! Nu maar hopen dat iemand hem voor mij bewaard heeft…
Jur
ps, vast wel!

Ik heb een abbonnement van de baas. Ik was blij verrast toen hij vanmorgen op mijn buro lag. :smiley:

Beste mede forumleden,

Ik ben mezelf even vergeten voor te stellen.Ik ben Omar en ben 25 jaartjes jong en woon op dit moment in België.

Mijn interesse in horloges is eigenlijk pas een half jaartje oud. Het begon allemaal - hoe gek ook - met een reclamefolder van de Blokker. Op de achterzijde was er een goud horloge afgebeeld. Ik was toen bij mams op visite en ze vroeg me wat ik er van vond. Ik heb toen even gekeken op de website van de Blokker voor informatie gekeken en wat voor horloges ze nog meer hadden. Op de site terechtgekomen ging er echt een wereld voor me open, dacht ik. Want dat bleek alleen maar het microtopje van de ijsberg te zijn…

Mijn interesse werd steeds heftiger. Uren heb ik letterlijk doorgebracht achter de pc opzoek naar horloges. Op een gegeven moment ging er een gedachten door me hoofd: “Nooit gedacht dat het “sieraad” horloge zoveel schoonheid en passie kon uitstralen”.

Op mijn werk werden directe collega’s moe van mijn “horloge fetish” dat ze een inzamelingsactie wilden opzetten om een horloge voor me te kopen, haha.

Persoonlijk heb ik nooit een horloge gedragen (ik weet niet, gewoon nooit bij stilgestaan). Maar daar komt binnenkort verandering in als ik mijn “echte” eerste horloge ga kopen. Ik ben mezelf nog aan het orienteren maar dat duurt maanden zoniet jaren bij mij.

Tot die tijd kan ik mijn bijna verslaving een klein beetje onderdrukken door op dit forum samen jullie de wonder wereld van de Haute horlogerie te ondekken.

Alvast bedankt,

OmarDesign

Welkom Omar, leuk te lezen hoe je zo in Horlogeland bent gerold. Alleen is het misschien verstandiger om een nieuw Onderwerp te starte met ej introductie ipv hier zo tussendoor te plaatsen, wekt misscien verwarring. :slight_smile:

Beste Jaap-Wim,

Je hebt helemaal gelijk. Ik zal dit z.s.m. doen. Dankje voor de tip.

P.S. heb jij (of iemand anders) toevallig nog een extra exemplaar van die bijlage van de fd liggen. Ik ben hem mis gelopen.

Hallo Omar, helaas heb ik de bijlage va nde FD ook niet. Ik zie dat je ondertussen een nieuw topic hebt geopend. (tu)

Nog bedankt voor de tip, kon gisteren in Amstelveen de laatste uit het schap kopen. Leuk blad!!