Nope,
Hier even flink ingezoomd op de vorige foto:
Ok… ik zie het.
Ik kan mij er persoonlijk ook erg aan storen. Ookal weet je dat het eigenlijk wel een standaard foutje is van Seiko.
Maar toch het moet niet mogen bij zulke bedragen. Bedoel 400+ is toch geld? Ookal zullen sommige mensen het makkelijker kunnen missen dan een ander.
Iemand enig idee wat de standaard J versie zal gaan kosten?
@Kiek
Die valt nog best mee.
Zoals @ronniedarko al melde; als niemand er ooit over was begonnen had ik het waarschijnlijk nooit gezien.
Smaken verschillen, bij mij is het precies andersom
Zo is het maar net. De schoonheid van de plaat is zo overweldigend dat het niet meer opvalt
Zucht… En daarom bestel ik dus geen Seiko’s met een chapterring meer (behalve misschien bij Rob, hij schiijnt ze te controleren). Ik heb er nog nooit eentje gehad die wel meteen goed uitgelijnd was. Eerst zien, dan kopen.
Het werkt natuurlijk zo dat wanneer je erop attent gemaakt wordt, je het niet meer, niet kan zien!
Je kan er even niet meer aan denken.
Of relativeren!
Maar er blijft een chapter-ring niet goed uitgelijnd.
Die van mij komt bij Monsterwatches vandaan!
Misschien wel controleren maar niet herstellen :). Die van mij komt ook bij Rob vandaan.
Dat werkt bij mij niet, het is tegenwoordig het eerste waar ik naar kijk bij een Seiko. Jammer, dat wel.
Iemand enig idee hoe lang de levertijd bij Rob is? Nu al anderhalve week geleden besteld en niks gehoord of ontvangen. Ook een mailtje erachteraan gestuurd maar ook geen ontvangst op.
Ik had hem op zondag besteld en kwam dinsdag binnen.
Nou nog maar eens een mailtje erachteraan dan.
@Bos: MOV’T JAPAN versie komt op 449 euro, helaas krijgt elke Amerikaanse dealer max. 25 stuks, dus meteen ook het maximum aantal dat ik naar Nederland kan krijgen. Zal volgende week bij binnenkomst eens wat fotootjes hier droppen.
Mischien dat ik het verkeerd begrijp, Maar ik heb alleen interessen in Seiko J versies.
Ik ga ar vanuit dat een Mov’t Japan geen J versie is ? Maar alleen een Japan made uurwerk?
Als ik ernaast zit hoor ik het graag👍
Klopt er bestaan van bepaalde Seiko midrange Prospex modellen ook J-versies met MADE IN JAPAN op de wijzerplaat. Meestal zo’n 200 euro duurder dan de bulk versies voor de wereldwijde markt. MOV’T JAPAN versie is exclusief voor de Amerikaanse markt, net wat duurder dan bulk versie maar een stuk exclusiever dus interessanter voor verzamelaars.
Ter indicatie de oplagen Blue Lagoons (totaal 6000 stuks, geldt voor zowel Turtle als Samurai):
ca. 4000 met kalibernummer op de wijzerplaat (bulk versie)
ca. 1000 met MADE IN JAPAN op de wijzerplaat
1000 met MOV’T JAPAN op de wijzerplaat
Gisteren mijn exemplaar met de samurai wijzers mod en double domed saffier ontvangen. Vind deze wijzers mooier passen bij de strakke lijnen van de case.
Welke Samurai wijzers zijn dit precies en hoe is de lume?