Tip voor Baselworld 2011

Voor degene, die net als ik, Baselworld 2011in een dag willen bezoeken. Je kan nu bij Worldticketcenter een goedkoop ticket boeken. Hij is ongeveer € 45,00 met Easyjet voor een retourtje. Ik heb al geboekt voor 25 maart 2011. Ik kan niet wachten.

Groeten, René

En dan vlieg je 's ochtends heen en 's avonds terug? Dat is toch menselijk niet te doen?

Het is niet in afrika ofzo, hooguit een klein uurtje vliegen. :smiley:
Lijkt me een mooie deal, eens even kijken of ik dan kan.

In ieder geval bedankt voor de tip, René! (tu)

Kunnen we daar een forum uitje van maken?

Zo, dat zou wel leuk zijn! (tu)

zou er ook mss wel voor te vinden zijn voor zo’n uitje

Iedereen roept dat hij er wel voor voelt… Maar zo iets moet dus ook georganiseerd worden en vergis je daar niet in (Hotel, prijsniveau?, vervoer, toegang, eten, drinken, drinken etc. etc.)

Nee, ik voel me niet geroepen op dit moment.

hans

Ja en dan ben je er. En dan? Volgens mij ben jij nog nooit op Baselworld (met 160.000 m2 aan beursoppervlak) geweest :smiley:

Nee ik ben er nog nooit geweest, maar maakt het wat uit dan?

Ik ben op zoveel (grote) beurzen geweest waar ik niet álles heb
gezien, dat is ook nooit mijn doelstelling bij dat soort dingen.
Gewoon een dagje rondstruinen, wat dingetjes bekijken. That’s all. :wink:

Nee hoor, maakt niets uit. Ik zou alleeen als je al die moete neemt en geld uitgeeft er een hotelovernachting bij doen. Dan zie je meer dan twee keer meer.

Ik ga al voor het derde jaar op 1 dag heen en weer. bevalt me prima. Vliegtuig uit shuttlebus in en v.v. Daarna nog wat taxfree drank, chocolade en luchtjes op basel Airport scoren. Ik weet redelijk goed te weten waar de interessante stands zijn. Ik sla in ieder geval alle stands over met juwelen. Bovendien weet ik een adresje in Basel waar ze verschrikkelijk breed assortiment Zeno Watch Basel verkopen. daar ga ik met de taxi heen en zal naar alle waarschijnlijkheid met een mooie Pilot terugkeren. Vandaar mijn voorpret.X(

Waar vlieg je dan vandaan en waar naar toe ?

Ik zie op de site van Easyjet niet direct een mooie verbinding.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Marco

Ah, ik heb hem gevonden.

Op 1 dag heen en weer is kort draaien. 10 uur op vliegveld in Basel/Mulhouse aankomen en 4 uur in de middag weer terug.

Dat is te kort voor 1 hal horloges en die zijn er een paar.

Groet,

Marco