Tip voor de Plexi is sexy liefhebbers met een krasje

Zag dit toevallig op de site van de Aldi staan. Ik durf niet te zeggen of het iets is, maar op het plaatje staat ook een horloge afgebeeld. Verder natuurlijk ook te gebruiken voor mobiele telefoons en Ipod’s bijvoorbeeld.

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_37/OFF03.SHTML

Michel

Voor als er geen Aldi in de buurt is: Je kunt ook gewoon koper- of zilverpoets gebruiken op plexiglazen. Doe dat al jaren, en het werkt als een trein.

sommige soorten tandpasta idem.

Let er wel goed op, dat langs het glas geen poetsmiddel het horloge binnendringt.
Het effect op uurwerk en wijzerplaat is bepaald niet gewenst.

Bernard Schreef:

Let er wel goed op, dat langs het glas geen
poetsmiddel het horloge binnendringt.
Het effect op uurwerk en wijzerplaat is bepaald
niet gewenst.

Understatement van het jaar als je het mij vraagt.

Ach, ik laat het graag aan ieders fantasie over wat het een met het ander doet :slight_smile:

Stel je voor: Rolex uit de jaren 50, een Sub uit de eerste serie, met plexi met krasjes, rubbers zijn allang vergaan: een Rolex kan immers gemakkelijk 20 jaar zonder service (volgens heel veel eigenaren, niet mijn mening)…

Dan gaat de eigenaar krasjes wegboenen met een doek en een stevige fles met koperpoets… de koperpoets kruipt langzaam tussen glas en kast door en loopt over de in mint-staat zijnde wijzerplaat…

Ik ben te visueel ingesteld…

Ik zie je bijna genieten als je denkt aan de gevolgen :slight_smile: :slight_smile:

Hans, mag ik het glas van jouw vintage Rolex niet poetsen??

Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid en exonereer die thans reeds… Horloge enkel overhandigen als je met die voorwaarde akkoord gaat :smiley: :smiley: :smiley:

Dit is gewoon Displex toch? Kost 5 euro bij de Halfords. Althans toen ik het kocht een jaartje geleden. Wel goed spul hoor.

Halfords heeft het niet meer, ik heb het bij een telefoon winkel gekocht (T for Telecom, ofzo?), voor iets van 4,99. Dan zitten er niet van die doekjes bij.

Werkt inderdaad prima. Heb mijn Omega er weer vrijwel krasvrij mee gekregen.

Groeten,

Martin

Bernard Schreef:

sommige soorten tandpasta idem.

Let er wel goed op, dat langs het glas geen
poetsmiddel het horloge binnendringt.
Het effect op uurwerk en wijzerplaat is bepaald
niet gewenst.

Je moet natuurlijk wel binnen de lijntjes kleuren.

Ik gebruik commandeur, werkt prima, krassen verdwijnen als sneeuw voor de zon

Ook ik heb Displex een tijd geleden bij een telefoonwinkel gekocht. De fijne krasjes krijg je er snel uit. Maar de diepere lukt niet, ook putjes in het glas krijg je er niet mee uit. Nouja… die krijg je er wel uit na heel lang poetsen, maar dan heb je geen bol glas meer :smiley:

Waarom kopen jullie niet gewoon 250 glaasjes voor 25 euro.
Je blijft poetsen,putten en diepe krassen krijg je er niet uit hoor.
Oplopend in 2/10 van een mm makkelijker kan het toch niet.

Waar bestel je die doos met glazen eigenlijk?

astonmartin Schreef:

Waar bestel je die doos met glazen eigenlijk?

Heb je een pb gestuurd.