Tip voor Seiko liefhebbers in Amsterdam

Ik ben zelf helemaal klaar met Seiko maar mocht je in de buurt van de Albert Cuyp zijn llop dan eens binnen bij Goldini.
http://www.goldini.nl/
De eigenaar is een Seiko verkoper en verzamelaar. Hij heeft een hele wand met vintage modellen staan.
Voor een Seiko freak verplichte kost…Mocht je zijn geweest hoor ik ook graag de bevindingen. Geen enkel model is geprijst overigens en het was te druk om even prijzen te vragen toen ik er was.

4 likes

Woon er vlakbij .
Het is zijn ( eigenaar) prive collectie , was toen niks te koop .

:+1: bedankt voor het melden !

Dat is jammer maar wel leuk om te bekijken. Heb regelmatig een biertje met hem gedronken toen Café Pico nog bestond. Toen had hij al een hele leuke bullhead om.

Cafe pico daar kwam ik ook geregeld .
Ochtends voor het werk

Taxichauffeur?

Nee .die zaten er wel veel en studenten.
Werkte die tijd in e beateating

Bedankt voor het melden, als ik in de buurt ben zal ik zeker even gaan kijken :+1:

na het stappen :laughing:. Ging lekker vroeg open voor de taxichauffeurs ja.
En voor :
image

ik heb jaren exact om de hoek gewoond, meter of 100.

Dan hebben we elkaar vast wel eens gezien. De Pijp is net een dorp.

Ruysdaelkade zat ik dag en nacht. Kabouter en de Jan Steen, elke dag na het werk tot euh…sluitingstijd ?

Haha daar kwam ik ook vaak .
Me ex heeft nog in jan steen achter de bar gestaan .

nou …ik kwam eigenlijk nooit verder dan die hoek van de buurt :thinking:
De Cuyp hooguit tot de vis, en dan weer terug.

Dus in de gerard douwstraat

oh oh …:shushing_face: ik zeg niks meer .

1 like

zonder W . Klopt. Richting De Plug die gitarenboer.

Dat is bij mij om de hoek

:laughing::laughing::laughing: lachen dit.
Was lang geleden hoor, maar bleef nog jaren op de hoek komen.

//eu1.dh-cdn.netD//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net

1 like

Wissel anders even telefoonnummers uit? :wink:

@Dreski, dank je wel voor de tip. Leuk!

2 likes