Tip (web)winkel horloge onderdelen

Heeft iemand een tip voor een goed en betaalbaar adres voor onderdelen? Ik zoek nu bijvoorbeeld een nieuwe accu (type 295-56) voor een citizen eco-drive maar kom bijna alleen maar buitenlandse adressen tegen met de daarbij behorende hoge verzendkosten.

Cousins heb ik al geprobeerd en die verzenden het blijkbaar niet;

‘There are items in your basket which cannot be delivered to your selected delivery address because of the hazardous nature of the product’

1 like

Weert, Limburg, wellicht hebben ze een webshop?

Ben wel benieuwd welk adres in Antwerpen!

Inloopcentrum

5 likes

:joy:

1 like

Kijk ook even bij VOF van de Gevel. Hun assortiment is groter dan aangegeven op hun website.

1 like

Dank voor de tips

Op ebay worden er een aantal aangeboden in EU en UK, waarbij je inclusief verzenden €28 à 35 kwijt bent. Kies dan wel een verkoper met veel omzet, dan is de kans wat kleiner dat het accu’tje al wat langer op de plank ligt.

1 like

Volgens mij mogen ze geen batterijen verzenden via luchtvracht… Zo kreeg ik ook zonder batterijen geleverd vanuit Sjina, een digitale schuifmaat. Stond bij met batterij en ik wist niet welke batterij erin moest dus heb ze gemaild. Toen vertelden ze ook dat ze niet met batterijen mochten verzenden.

Schiet mij maar lek, hoe gaat dat dan met telefoons en laptops ofzo die met luchtvracht mee moeten???

2 likes

Dat is gek, ik kreeg mijn digitale schuifmaat wel met batterijen! Uit hetzelfde Sjina!

1 like

Kan, ik heb ook diverse dingen met batterij mogen ontvangen maar het schijnt een policy te zijn is mij verteld.
Maar policy of niet, het is wat vreemd vind ik.
Hoeveel batterijen zouden er op een gewone vlucht in het ruim zitten? En laten we de cabine dan ook niet vergeten. Minimaal 1 accu/batterij pp schat ik

1 like

Van horen zeggen, maar beetje off topic:

Nieuwe DeWalt accu’s 54 flexvolt apparaten worden als een zwaar explosief vervoerd!

Maar goed, wat jij zegt, hoeveel telefoons, laptops, tablets en vibrators zullen er in een vliegtuig zitten? En wat is het potentiële risico hiermee?

1 like

Brand of explosie zoals met enige regelmaat voorkomt.
Maar grappig dat die als zwaar explosief worden vervoerd maar je mag ze wel in je onderbroek gebruiken blijkbaar.

Maar idd, hoe ga je dat doen met reizigers die allerhande elektronica bij zich hebben? Dat vind ik dus zo tegenstrijdig, ook omdat ik soms spullen compleet met gemonteerde batterij ontvang en soms niet…

1 like