deze lijkt me niet duur, ik heb geen connecties met de verkoper, wel zelf eentje gekocht en helemaal verkocht, dus als er iemand er nog eentje zoekt, wellicht is dit wat.
Prijs gaat hard de goede kant op lijkt het.
nog steeds niet erg duur toch? hij ziet er gebruiksklaar uit, goed glas en mooie wijzerplaat, helaas geen originele band, heb ik geinformeerd, wnat die zoek ik nog voor de mijne…
Is inderdaad niet duur. Originele band is heel lastig te vinden. Er zijn wel repros van de fishbone zoals door iemand op SCWF verkocht wordt.
Ik heb er wel een originele bij maar die was te klein voor mij. Ben ook al heel lang aan het zoeken naar extra links voor die maar die zijn tot nog toe niet te vinden.
Ik heb exact dezelfde (Stelux) bracelet aan mijn ufo, hij past daar zeer goed bij, zit perfect en ik betwijfel overigens of de fishbone bij dit model de originele was, zoals bij de bullhead en helmet…Heeft iemand scans van de originele catalogus gezien?
ik heb hem wel ergens opgeslagen zal eens kijken…
het is dezelfde als een bullhead heeft, heet dat een fishbone, ik kan de brochure niet als link weergeven hier, het is een BMP extensie
Niet elke UFO kwam standaard met de Fishbone. Er zijn verschillende uitvoeringen geweest.
http://www.csce.uark.edu/~jgauch/photos/dir1/catalogs/6138-Models/index.html
Kijk hier maar eens naar.
Mijn UFO heeft origineel deze band en dat is geen fishbone.
ok, hoe heet die band dan?
hij lijkt op de band die ik ernu om heb, ik zal de fotos sturen nar je.