Tipje van de mod-sluier; bandje is er al!

Rob (van Monsterwatches) is bezig met een mod-project voor mij. Helaas wachten we al een tijdje op een zending… Ondertussen is het bandje voor de mod al binnen. Vandaag opgehaald bij het postkantoor.
Ik kan nog niet veel zeggen over de mod. Het ligt er aan of de hogere krachten (lees: vervoerder en douane) het pakketje eindelijk op de plaats van bestemming kunnen laten komen.

Enfin, hier een foto.
Menno

Menno,Ik zie geen foto…

edit: inmiddels wel zichtbaar dus. Mooie band hoor!

So dat is een vette band! Ik ben benieuwd of het horloge net zo "rauw"is…

Groeten,

Stefan

Nu met foto… Ik begrijp niet wat er is misgegaan; zal wel net zoiets zijn als het verzenden van een pakketje: je DENKT dat het allemaal goed komt, maar ONDERTUSSEN…
Menno

http://lh3.ggpht.com/_s-1XsnLm2dI/Sag8trgoyyI/AAAAAAAAJPY/U6sdO0ER1ZQ/090227%20RED12straps-001%20[800x600].JPG

wow mooie band, waar heb je die vandaan???

van tijd tot tijd hapert de site waarnaar ik verwijs in de posting. Daarom een photobucket verwijzing:

De band komt van red12watchstraps.com; niet goedkoop en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik later goedkopere adressen heb gevonden. Maar deze makers gaan wel heel ver in de zeggenschap van de klant. Ieder stapje nemen ze met je door: materialen, kleuren, wijze van afwerken etc.

Menno