Tipje

Hallo beste horlogeliefhebbers,

Gisteren kreeg ik van een Duitse klant de tip om eens bij Autmaring in Gronau (vlak over de grens bij Enschede) te gaan kijken… Deze juwelier heeft een indrukwekkende collectie bestaande uit grote merken. Nu is het zo dat de eigenaar er mee stopt en de gehele collectie wegdoet tegen kortingen tot wel 50%…
Hij verkoopt o.a. merken als Breitling, Chronoswiss, Jeager le Coultre, Fortis, Corum, Ebel enz.

Ik ga er vanmiddag direct naartoe om te kijken wat er allemaal ligt en of daadwerkelijk alles tegen hoge kortingen weg gaat.

Jammer dat ik aan de andere kant van nederland woon heb deze juwelier geen web site
waarop zijn aanbiedingen te zien zijn.
Groet
Antonsv

http://www.autmaring.com/

Houdt ons vooral op de hoogte. En verkoopt deze beste man misschien ook nog tweedehands of vintage spullen?

Gronau ligt hier (Enschede) inderdaad pal over de grens. Helaas heb ik op dit moment geen budget om me op dit soort merken te storten! :frowning:

kijk even of ze een mooie fortis hebben voor weinig hahaha :smiley:

Nou ik ben er geweest vanmiddag! Ik kwam vol verwachting aanlopen en zag al grote posters met alles 50% reduction!

Toen ik binnen kwam bleek dat de horloges slechts tegen 30% korting werden verkocht, maar ik denk dat 40% ook nog wel gelukt was. De hele collectie moest eruit en ik moet zeggen dat deze man een mooie collectie had (met zelfs een aantal tourbillons). Jeager le Coultre, Breitling, Omega, Breguet, Girrard Perregaux, Fortis, Tag Heuer, Oris en zo kan ik nog wel even doorgaan. Met name zijn Omega collectie was prachtig met daarin een hele mooie limited speedmaster met glazen achterkant die normaal 7000 kost.

Maargoed, de Fortis B-42 marinemaster waarvoor ik kwam was vanochtend helaas al verkocht.

Voor degene die nog een mooie klok zoekt voor een goede prijs, het is de moeite waard

Top Tip! Dank hiervoor.

Ik ga zsm kijken of ik er het klokje van mijn (huidige) dromen kan vinden.
Mijn budget is 2,500 max. en ik ben op zoek naar iets kwalitatiefs goeds, met maanfase. Denk je dat het zin heeft om de trip naar Duitsland hiervoor te maken?

Groeten,
Guido

klokman! Schreef:

Top Tip! Dank hiervoor.

Ik ga zsm kijken of ik er het klokje van mijn
(huidige) dromen kan vinden.
Mijn budget is 2,500 max. en ik ben op zoek naar
iets kwalitatiefs goeds, met maanfase. Denk je dat
het zin heeft om de trip naar Duitsland hiervoor
te maken?

Groeten,
Guido

Ligt er aan hoeveel kilometer rijden het is en wanneer je een Hummer hebt lijkt het me niet zinvol. :wink:

dreski Schreef:

klokman! Schreef:


Top Tip! Dank hiervoor.

Ik ga zsm kijken of ik er het klokje van mijn
(huidige) dromen kan vinden.
Mijn budget is 2,500 max. en ik ben op zoek
naar
iets kwalitatiefs goeds, met maanfase. Denk je
dat
het zin heeft om de trip naar Duitsland
hiervoor
te maken?

Groeten,
Guido

Ligt er aan hoeveel kilometer rijden het is en
wanneer je een Hummer hebt lijkt het me niet
zinvol. :wink:
I.h.a. maken de rijders van dat merk zich minder druk om kosten geloof ik, maar dat kan een vooroordeel zijn. En we raken OT :slight_smile: