Tips aankoopadres Oris Aquis Date

Beste HF leden,

Ik wil een Oris Aquis Date 43mm aanschaffen. Bij de AD’s in NL kosten ze 1.650,- op staal. Ik zie regelmatig online grijze aanbieders voor prijzen die tot 500,- euro lager liggen. Toch de moeite waard, zeker omdat ik in de buurt woon van het Oris Service Center in Budel.

Hebben jullie tips van betrouwbare (online) handelaren waar ik eens ten rade kan gaan?

Alvast bedankt!

Lijkt mij een duidelijk gevalletje Chrono24, desnoods met aankoopgarantie.

1 like

yep, gewoon via chrono24. Geloof paar duitse aanbieders met goede prijzen

Hier worden ze volgens mij voordelig aangeboden, ook speedmaster Moonwatches voor €3500 enz.
Voor sommige modellen staat een levertijd, ik ken het bedrijf niet.

http://www.uhren-miquel.com/search?sSearch=oris

30% korting op Oris is haalbaar.

Kijk is op 2de hands.be. staat geloof ik een recente op ! In kortrijk is die te koop en is een 43! Succes

Als je echt 30% korting zoekt, zul je volgens mij moeten uitwijken naar het buitenland. Bij Ajuweliers.nl staat er nog een voor €1450,00, maar deze is niet op voorraad. Deze prijs ben ik vorig jaar wel vaker tegen gekomen, maar het valt me op dat bij de meesten de prijs nu ook is aangepast maar €1650.
Ik ben vorig jaar uitgebreid op zoek geweest, uiteindelijk een goede deal kunnen maken bij Ace tijdens de 40 dagen kortingsactie die ze eind vorig jaar hadden.

Kopmels in Doetinchem heeft schappelijke prijzen op aanvraag :wink:

Een nieuwe zwarte uit Duitsland voor € 1.189,- + € 15,- verzendkosten via eBay bij een gerenommeerde eBay-verkoper met 100% positieve feedback

Hier in Nederland ook gewoon,zit genoeg marge op Oris.
Ik kocht mijn Oris Small Second Date met een adviesprijs van 1049 voor 700.00 een aantal jaar geleden,dacht 2010.
Mijn juwelier heeft daar nog ellende mee gehad omdat iemand mij een pb zond waar ik die korting gekregen had. Bleek later een Oris dealer te zijn die hier op het forum zit of zat uit Zuid Holland.

Kijk even bij van Baal daar staat een Aquis voor 1550.
Ook Alexander juwelier in Leidschendam/ Oegstgeest heeft wat opruiming staan.

Iedereen bedankt voor jullie tips, ga er mee aan de slag!