Tips en advies aankoop

Op dit moment ben ik in het bezit van een Tudor Pelagos. Ik wil er graag nog een horloge op rubber of eventueel sportief leer bij. Op dit moment op het oog.

Tag heuer Carrera en Aquaracer
IWC Aquatimer of Pilot
Omega Speedmaster

Budget tot maximaal € 4.000. Of Pelagos omzetten naar rubber en voor een andere stalen gaan?

Tips zijn welkom. :grinning:

Ik kan je alleen een geheel des HF’s advies geven: rek je budget iets op en ga voor de Rolex Yachtmaster Rosegold op Oysterflex. Mooi horloge op rubber en aanzienlijk anders dan je pelagos.

8 likes

Bijzondere definitie van ietsje oprekken, een multiplier van 3…

2 likes

Voor 12k ga ik hem nu halen

3 likes

Je hebt geen 4k nodig voor een mooie duikert op rubber: Seiko SPB149! Echt een andere smoel dan de Pelagos en ook nog verkrijgbaar in andere kleuren.

Als je echt je 4k wilt spenderen… SLA017

7 likes

Als ik geen budget had dan had ik daar ook niets over vermeld.

1 like

Leuke zoektocht dit!

Zoveel moois te koop voor deze bedragen.

Mijn stem gaat naar de Speedmaster. Top setje heb je dan.

Ik kan het weten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Sportief leer:

Pelagos op rubber

6 likes

Speedmaster is het meest veelzijdig en ook het meest iconische van je lijstje. Kan op staal (in heel veel varianten), leer, klittenband, canvas etc. Rubber niet echt en op Nato echt niet naar mijn mening.

image

Ja ik weet dat je al van 2012 bent…

Neig als eerste naar een Aquaracer. Die draag ik zelf het meest. Maar aangezien je al een Pelagos hebt, denk ik toch aan een Carrera. Maar een chrono ga je nieuw niet redden met € 4.000. Maar goed een Speedmaster ook zeker niet. De driewijzerversie -Calibre 5- dan weer wel (makkelijk). Erg fraai en mooie kwaliteit.

Ja, of toch budget iets oprekken en voor de Calibre 02 Elegant gaan. Een heel fraaie chrono met in-house uurwerk, van een merk dat aan de wieg stond van de automatische chrono. En 'ns een keer wat anders dan die eeuwige Speedmaster. :roll_eyes: :wink:

3 likes

20k er bij*

1 like

Excuus, heb ik even gemist.

De Aquatimer 3290 op rubber kan ik je aanbevelen…:grin::ok_hand:

5 likes

Calibre 02 is zeker heel mooi maar kan ik niet binnen mijn budget vinden helaas.

1 like

Die heb ik nu een op het oog. Ik twijfel alleen of het de investering waard is en of er dan niet voordeligere alternatieven zijn. Was benieuwd naar de reacties / mogelijkheden. Maar zeker een heel gaaf horloge!

1 like

Zoiets?

4 likes

Mooi horloge inderdaad. Zoiets komt zeker in aanmerking.

1 like

je kan ook een mooie rolex airking kopen voor 4k en daar een leren of rubberen band

1 like

Oris aquis caliber 400
5 dagen gang reserve.
10 jaar garantie.
Staat prachtig op staal en rubber.
En je houdt 1k in je zak.

3 likes

Loop zeker niet de kudde achterna met de Omega.
Ga voor kunst: de IWC

2 likes

Er staan 2 mooie SBGE257’s in het blauw

Doe er je voordeel mee :sunglasses:

3 likes