Tips gevraagd, wat lijkt hier nog meer op?

Hi allemaal, ik zou graag een hulplijn willen inschakelen van andere liefhebbers, en wel voor het volgende. Deze Christopher Ward C65 GMT spreekt me erg aan, de donkere plaat, oranje wijzer en dan met name de stalen bezel. Deze wil ik! Maar helaas, niet meer te koop en niet te vinden…(nog niet gevonden afgelopen maanden)

Wellicht is er een alternatief (anders dan een explorer II), heeft er iemand tips?

Min 40mm, voorkeur <2.000 euro

Alles is welkom, alvast bedankt.

1 like

Nou ja, krijg prompt melding van c24 dat er een nieuw aanbod is van deze :grinning:

Bedoel je met stalen bezel het materiaal, of we kleur? De sinn 105 heeft een getegimenteerde (stalen) bezel.

Verder heeft grand seiko een mooie, maar dan weer 39mm, en kantje boord onder de 2000 tweedehands te vinden denk ik.

2 likes

Dan is het wel een quartz.

Black bay pro

Maar ook tweedehands nog boven budget.

Steinhart Ocean Vintage GMT

Ruim binnen het budget.

3 likes

Your point being? :woman_shrugging:t2:

Dat het een quartz is! Referentie horloge is dat niet. Zou een criteria kunnen zijn, meer niet.

1 like

Kijk, dat is een suggestie (de Tudor natuurlijk niet, gezien het budget). Persoonlijk heb ik dan alsnog liever een 9f dan een gestolen ontwerp met een ingekocht uurwerk, maar een origineel ontwerp was inderdaad niet één van de criteria.

2 likes

Misschien doet rood het ook. Dan is misschien de nieuwe Seiko Navigator wat.

2 likes

Yema Superman Worldtime GMT Steel
YGMT21A41-AMS, ook out of stock schijnbaar.

Of ga crea Bea, een SSK001 met Namokimods GMT bezel (als dat kan? Er staat alleen ‘SKX007/SRPD’ bij, geen idee of de 5KX GMT een ander bezel mechanisme heeft). Anders een stalen insert voor de standaardbezel.

1 like

Ik zie het probleem niet.

Ik ook niet.

1 like

Stalen bezel als in de kleur. GS is wel een mooie, volgens mij ook wel een bijzondere Quartz.

Automaat heeft trouwens de voorkeur, maar geen vereiste.

Thanks, BBP mooi maar te klein en te dik voor mijn smaak.

Ik ga die andere bekijken!

Dan ben je toch klaar? Hap!

3 likes

Ruim onder het budget!
Evengoed fijne kwaliteit.

1 like

Ruim binnen budget, automaat, uit Zweden en eventueel ook met zwarte dial

5 likes

Heb je die CW nou al gekocht? En zo niet, hoe getrouwd ben je met die oranje wijzer?

Thanks, heeft wel wat inderdaad. Wie weet…

1 like

Er ligt een bod :slight_smile:
Thanks, deze is me wat te robuust.
Oranje/ rood maakt niet zoveel uit, meer de stalen bezel