Hey,
Ik ben al enige tijd op zoek naar een alternatieve manier om mijn horloges op te bergen. Ik heb nu een mooie houten box, maar dat is toch niet echt handig als ik mijn horloges een keer mee wil nemen, of wil verplaatsen als ik op vakantie ga o.i.d. Ik ben dus op zoek naar een handzamer oplossing. Bij vorige meetings heb ik bij nivelacuso de mooie boxjes van Sinn gezien:
Navraag bij Sinn leert echter dat deze € 200,- per stuk zijn, en dat gaat me eigenlijk wel wat te ver. Als ik vervolgens ga zoeken kom ik op zoiets
http://www.kish.nl/Horloge-etui-8st/
uit:
Mijn ervaring met Gisoni echter is dat het wel redelijke kwaliteit is, maar niet denderend. Daarnaast kwam ik een chinese site tegen waar je deze voor een paar dollar per stuk kon bestellen, als je er minimaal 1000 af nam… Kortom: geen eigen product, maar chinees massawerk.
Dus heeft er iemand een alternatief voor me? Kleinere boxjes/etuis mogen ook, maar ik wil er dus graag één waar de horloges in liggen, en niet om zo’n kussentje zitten. Groter dan 8 stuks lijkt me niet echt handig.
Hopelijk hebben jullie suggesties!