Tips: Gouden dameshorloge gezocht

Ha allen,

Ik ben op zoek naar een gouden horloge voor mijn vrouw. Helaas is zij niet echt een horlogeliefhebber (zoals ik), maar ze zou een mooi en compact horloge wel ontzettend leuk vinden. Nu de kerst eraan komt ben ik op zoek gegaan en kom behoorlijk wat tegen. O.a. een Tissot Everytime Lady en een Longines La Grande Classique. Zie onderstaande foto’s.

Nu is de Longines iets te ver boven budget (ik denk aan max €500), maar hebben jullie misschien nog goede tips? Zelf denk ik aan een quarts (lekker praktisch), maar handwinder/automaat mag ook (al weet ik niet of ik dit binnen het budget ga vinden). Verder is een gouden band wel een must. De dail mag wel een afwijkende kleur hebben.

Mocht een van jullie goede tips hebben, ik hoor het graag. :smiley:

1 like

Je zegt dat een handopwinder of automaat ook mag, maar is je vrouw het daar ook mee eens?
Ik persoonlijk heb de ervaring dat mijn vrouw helemaal gek werd van een handopwinder. Een automaat is natuurlijk een ‘‘minder groot’’ probleem als ze het horloge dagelijks draagt.

Overigens die eerste tisot die je post. Mooi horloge hoor. Mijn vrouw heeft ook een quartz tissot met een pearl dial

1 like

Seiko heeft ook veel nieuwe dames modellen uitgebracht.

2 likes

Thnx voor de tip! En handopwinder vindt ze geen probleem, maar automaat zou idd wel handiger zijn. :blush:

Thnx! Zitten leuke modellen tussen!

1 like

https://www.certina.com/nl/watch/ds-8/c0330513311800?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAx_GqBhBQEiwAlDNAZhDW_V01d0_jzk3dSn7zsAZurFeX8P1gTmprOGi07EeHw3PrsID0uBoCvooQAvD_BwE

1 like