Tips mechanisch horloge tot 1500 euro

Hallo Dames en Heren,

Ik ben op zoek naar een nieuw mechanisch horloge. Let op geen automaat dus maar opwindertje.
Ik heb even geen inspiratie meer. Google is al bijna flauw van mijn zoekopdrachten dus ik dacht, laat ik hier eens vragen :slight_smile:
Hebben jullie tips of misschien een aardig ander merk wat iets minder bekend is.
Sportief, klasssiek, fashion, het mag allemaal.
Maak me los.

Groetjes

Peter

14 likes

:wink: :point_up:️:point_up:️

Wat denk je van een Nomos?

2 likes

Van die €1500,- of van de keuzestress?

Christopher Ward, Damasko, Farer. Die laatste heeft een nieuwe chrono, heel mooi horloge :ok_hand:.

1 like

Beide :slight_smile:

1 like

Budget paar honderd euro oprekken en voor een Omega Speedmaster Reduced of Seiko Marine Master 300 gaan :sunglasses::+1:

https://m.ebay.com/itm/Seiko-Prospex-Diver-200m-LE-Auto-Steel-Mens-Bracelet-Watch-Date-SBDC059/283091547015?epid=6014578358&hash=item41e9923387:g:~0IAAOSwONdbacJC

Dank je maar dit is een automaat geloof ik. Het valt nog niet mee om ‘goedkope’ nieuwe opwinders te vinden :slight_smile:

Sorry overheen gelezen! Pardon.

1 like

Kijk eens bij Stowa

4 likes

No problem

Stowa +1

https://www.stowa.de/Marine+Original+Silber+925-000+Arabisch.htm

Precies volgens budget :wink:

2 likes

en een schitterende achterkant. Dat zie ik graag bij horloges en vrouwen :wink:

1 like

Stowa +1

1 like

Tissot Heritage petite seconde:


18 likes

Meistersinger No.1

nl-MeisterSinger-DM303-BoumanOnline-20

En nog geld over voor een mooie vouwsluiting :slight_smile:

9 likes

Had gemist dat het geen automaat mag zijn. De Farer chrono valt dan af, maar Farer heeft ook een hand winder. De Damasko DK105 die met +/-€3000,- 100% boven budget zit (het was een zware werkweek :sweat: ) en de Christopher Ward C5 Malvern 595 zijn ook erg mooi :+1:.

2 likes

Hier :money_mouth_face: met 50% korting :

Kat in t bakkie, hou je nog wat centen over ook :grin:

1 like

Hou je nog genoeg over voor een avondje uit.

8 likes

Een vintage Universal Geneve Polerouter met microrotor uurwerk. Het horloge is net zo dik als een handwinder met de microrotor als voordeel. Met €1500,- te spenderen, moet een mooi exemplaar geen probleem zijn.

8 likes