Tips voor €100-400 dresser

Beste mede leden,

Graag zou ik wat advies en inspiratie willen opdoen voor een nieuwe dresser van een van bovenstaande merken (andere soortgelijke merken in deze prijsrange mag eventueel ook, €100-400).

Als het om Oriënt gaat liefst een zonder het zware shag logo, if you know what i mean. Dus alleen de tekst.

Liefst niet groter dan 40 mm, maar mag wel een beetje sportief zijn.

Geen SEIKO want ik wil een keer wat anders na tal van leuke Seiko’s :slight_smile:

Ik ben reuze benieuwd. Hartelijk dank alvast!

Het zware shag logo? :joy: Zoals hier op deze? Ik vind die Orient stars wel mooi en 2ehands erg goeie prijzen ook.

2 likes

Nee deze haha

http://www.seriouswatches.eu/Fotos/OrientLogo.jpg

1 like

Is een mooie idd!

1 like

Dit :thumbsup:
Jammer dat veel exotische orient stars lastig te krijgen zijn hier.
Voor zover hun assortiment het toe laat op dat gebied kan ik seriouswatches aanbevelen :thumbsup:

2 likes

Orient Monarch.
Handopwinder 40mm op ebay VS te vinden voor $199.
Helaas wel met zware shag logo

2 likes

Ik heb deze (De Classic Automatic) ook en het is een topper!
Maar misschien is een mooie vintage ook een optie, voor jouw prijs heb je denk ik een goed exemplaar van legendarische merken.

1 like

met als nadeel dat je behoorlijk afschrijft op een nieuwe :wink:

Tissot visodate. Retail is 550, maar vast nieuw te vinden voor rond de 400.

1 like

Staat idd op mn lijstje! Goede optie :slight_smile: Dank.

1 like

Gewoon doen. Ontzettend leuke en prettige dresser voor een mooie prijs!

Zonder twijfel is mijn tip:

2 likes

@Number4 even lief aankijken

2 likes

Is een 42mm geloof ik, maar ontzettend plat. Mooie dresser voor weinig geld (€270). En ook nog eens van goede kwaliteit. Laatst voor mn broertje gekocht, in het echt oogt deze veel mooier dan op een foto.

Deze :heart_eyes:

Misschien niet 100% binnen de gestelde prijsrange, maar wel erg goede afwerking en mooi: de Alpina Alpiner AL-525S4E6:

Hier de link naar de aanbieding voor 545,- euro (49% korting)
https://www.altstadt-juwelier-shop.de/uhren/alpina-uhren/alpina-alpiner-herren-automatikuhr-al-525s4e6.html

3 likes

Ja dat is een erg mooi ding zeker voor dat geld Roel!

1 like

Zeer puik ook!

1 like

Hm ik hou niet zo van Romeinse cijfers en dat reliëf spreekt me ook niet aan. Bedankt :slight_smile:

Maar dan met crème wijzerplaat…