Tips voor bandjes op groene SNK ?

De SNK80x’jes behoren tot mijn favoriete horloges. Ik draag ze uitsluitend op NATO en andere eendelige bandjes en vind altijd wel een horloge-bandje combo die me bevalt.

Behalve voor de groene SNK805. (Links op de foto). De grijzig groene dial is op zich niet lelijk, maar ik vind geen bandjes waarvan ik zeg: Yes, dit is het!

Ik heb al geprobeerd met o.a. zwart en bosgroen, maar het is het allemaal net niet.

Suggesties zijn heel erg welkom.

1 like

Iets grijs? Of misschien een bond NATO?

1 like

Er is een stalen band beschikbaar.
Anders een bruine vintage leren bandje. Kan ook een bruine leren nato zijn. Of misschien een camouflage print nato?

2 likes

Normaliter ben ik niet zo van het stoere, en daarom kwam ik er niet op, maar in dit geval zou een Bond of een (digi-)camo wel 's een goed alternatief kunnen zijn. Die ga ik proberen.

Dank je @Mipnick en @vierport !

3 likes

Bruin op groen! :heart_eyes:

2 likes

Da’s veel groener groen! (Maar wel mooi)

We hebben een iets betere foto nodig die echt de groen kleur goed laat zien. Lastige kleur.

1 like

Groen canvas, geeft leuke uitstraling

1 like

Komt eraan.

1 like

Volgens mij (IIRC) zat zo’n bandje er standaard aan. Vind ik niet comfortabel, een beetje heel erg saai en vooral: is niet snel en makkelijk te swappen voor iets anders.

Klopt is het standaard bandje.

1 like

Screenshot_20200613-200828_Chrome

Hoewel de laatste twee niet NATO zijn kan een beetje geel mooi staan bij groen.

2 likes

Dank je voor de suggesties!

Het is me niet gelukt om de kleur goed vast te leggen. @captainslow did a much better job!

Paar opties:

62422fcd5708677f49c56f3213daceff65579741_1_500x500

image

image

image

Edit: en deze

image

image

4 likes

Nice. Care to elaborate over de 1e en 3e?

Zeker. De 1e is deze:

Pas op, er kan ook bruin tussen zitten.

okee dat klinkt anders dan ik bedoel

De 3e is gewoon een simpele, olijfgroene nato.

3 likes

Even feedback geven.

Deze zijn het geworden. Van de rode suède strap ben ik niet overtuigd. Die straalt me te veel Merry Xmas vibes uit…

3 likes

Agh gelukkig is het 1x per jaar kerst, dus wellicht kan je het dan combineren :wink:

Verder vind ik die bruin-groen combi wel erg geslaagd!